Ford Ranger нового покоління знаменує прагнення Ford конкурувати у сегменті пікапів середнього розміру на ринках у всьому світі. Тим не менш, автовиробник із Мічигану не хоче дозволити Рейнджеру бути черговим звичайним пікапом для народу. Тепер компанія оголосила про появу крутої позашляхової версії, про яку багато хто здогадувався - Ford Ranger Raptor 2023 року.
Як і попередній із сімейства Рапторів - Bronco Raptor, Ranger стане найпотужнішою модифікацією моделі з будь-коли створених. Табун з 392 кінських сил та 430 Нм моменту забезпечується 3,0-літровим двигуном EcoBoost V6 з подвійним турбонаддувом, налаштованим Ford Performance. У двигуні використовується блок циліндрів з чавуну з ущільненим графітом, міцність і жорсткість якого на 75% вище, ніж у чавуну, що традиційно використовується у виливках блоків циліндрів.
10-ступінчата автоматична коробка передач передає момент на задні (або на всі чотири) колеса, а двигун налаштовується з індивідуальними профілями наддуву для кожного передавального числа. Він також оснащений системою захисту від запізнення, що включається у спортивному режимі. Вона може підтримувати обертання турбін на високих швидкостях до трьох секунд після того, як водій відпускає педаль акселератора. Він призначений для того, щоб двигун залишався на наддуві під час перемикання передач або коли водій регулює ступінь натискання педалі газу під час пересування бездоріжжям.
На деяких ринках буде доступний 2,0-літровий дизельний двигун з подвійним турбонаддувом. Як і багато деталей, пов'язаних з новою глобальною платформою Ranger, варіанти двигунів Raptor будуть відрізнятися в залежності від країни доставки. Пікап буде побудований як для ринку з лівим, так і з правим кермом. Сьогодні компанія націлена на глобальну аудиторію, тому деякі деталі можуть змінитись до того, як він з'явиться у продажі.
Ranger Raptor також постачається з активною вихлопною системою, що дозволяє водієві вказати рівень звуку вихлопу. Доступні чотири режими, починаючи з тихого для використання в людних місцях і закінчуючи аналогом прямоточного з гучним басовим звучанням.
Подібно до інших автомобілів серії Ford Raptor, Рейнджер отримав значні покращення підвіски в порівнянні з базовою версією. Стійка кузова, вантажний відсік та ніша для запасного колеса посилені, а стійки амортизаторів, відбійники та кронштейн заднього амортизатора отримали унікальні рами, призначені для роботи у важких умовах бездоріжжя.
Верхні та нижні важелі підвіски також абсолютно нові для Raptor, а передня та задня підвіска перероблені для збільшення ходу, щоб позашляховик міг краще рухатися на високих швидкостях пересіченою місцевістю. Амортизатори FOX Live Valve встановлені на всіх чотирьох колесах та заповнені тефлоновою олією, що на 50% знижує тертя порівняно з попередньою моделлю, використаною в автомобілях Raptor. Можливо, що важливіше, амортизатори налаштовані так, щоб забезпечити максимальне демпфування на останніх 25 відсотках їх ходу. Це зроблено для того, щоб пікап якнайкраще уникав серйозних ударів та провалів.
Ranger Raptor черпає натхнення в гонках пустелею, але Ford також хотів, щоб він міг справлятися і з іншими обов'язками. Передній та задній блоковані диференціали у поєднанні з двоступінчастою роздавальною коробкою з електронним керуванням повинні допомогти у цьому. Різні режими керування призначені для вирішення складних ситуацій. Нормальний режим призначений для звичайного водіння, в той час як інші режими включають «Повзання по каменях», «Пісок» та «Бруд/колії» для роботи в типових умовах бездоріжжя. А новий режим Baja призначений для налаштування пікапа для швидкої їзди пустелею і призначений лише для бездоріжжя. З естетичної точки зору, Raptor отримав великий напис бренду спереду, розширені колісні арки та алюмінієві бічні підніжки, а також інші елементи позашляхового дизайну. Доступні два варіанти 17-дюймових коліс із 33-дюймовими шинами BF Goodrich KO2.
У салоні виділяється 12,4-дюймовий цифровий дисплей у поєднанні з 12-дюймовим центральним сенсорним екраном із інформаційно-розважальною системою Ford Sync 4A. Бездротове підключення для смартфонів Android та Apple, аудіосистема Bang and Olufsen. Абсолютно нові сидіння, натхненні дизайном реактивного винищувача, і багато колірних акцентів Code Orange, щоб нагадати вам, що ви знаходитесь у справжньому позашляховику.
Форд останнім часом не здається. Між його зусиллями з переходу на електрику з F-150 Lightning та його інвестиціями у високопродуктивні моделі Bronco, він досяг величезних успіхів у світі позашляховиків. Можна легко забути, що лише кілька років тому компанія практично відмовилася від автомобілів у США та серйозно поступалася конкурентам на інших ринках.
Загалом новий Ford Ranger Raptor може сподобатися багатьом. Він оснащений великим потужним двигуном та усім обладнанням, яке вам знадобиться для бездоріжжя, а шасі та підвіска налаштовані так, щоб швидко долати будь-яку пустелю або болото, які ви тільки забажаєте перетнути.