Диференціали позашляховиків є обов'язковою складовою частиною будь-якого автомобіля. Основне їх призначення - дозволити ведучим колесам обертатися з різною швидкістю в процесі передачі потужності від двигуна.
Щоб підвищити прохідність автомобіля та отримати можливість більш ефективного прискорення (особливо на виході з віражів) є сенс впровадити в диференціал пристрій для його блокування.
Вибираючи цей механізм, виходьте насамперед з власних побажань - що ви хочете досягти, використовуючи даний пристрій. Враховуйте найважливіший параметр - коефіцієнт блокування, тобто, ту частину крутного моменту, яка може передаватися на не буксуюче колесо. Наприклад, м'які дискові блокування перекидають в потрібному напрямку від 25 до 50% тяги. Черв'ячні і кулькові блокування спрацьовують ще ефективніше (до 60%). Ну а кулачкові (такі як на військових БТРах або ГАЗ-66) забезпечують до 80% тягового зусилля.
Крім того, для найбільш відчайдушних підкорювачів бездоріжжя передбачені диференціали з можливістю стовідсоткового блокування.
В штатній комплектації блокуваннями всіх диференціалів забезпечені позашляховики Toyota Land Cruiser 80 і більше пізня модель із заводським індексом 105. Наявність трьох жорстких блокувань багато в чому створила всесвітню славу знаменитого Mercedes-Benz G-клас, а на більшості сучасних автомобілів є електронні системи усунення пробуксовки, які, по черзі "прикусують" гальмівні колодки на кожному з коліс, також імітують м'яке блокування диференціалів.
Також, існують фірмові дискові механізми блокувань з регульованим ступенем ковзання, яке досягається за рахунок гідравлічного стиснення пакету фрикціонів всередині по команді електронного приводу. Нею забезпечені Jeep Commander і Grand Cherokee колишнього покоління.
Важливо! Враховуйте вплив типу блокування на керованість. Наприклад, занадто жорстке блокування на передньому приводі, особливо без підсилювача керма, мінімізує комфорт при русі: через рульове колесо передаватимуться ривки і поштовхи на руки, що вагомо ускладнить управління.
Таким чином, на передній міст гоночних автомобілів рекомендуємо встановлювати більш м'яке блокування, а на задній, навпаки - жорсткіше. Це допоможе домогтися кращого контролю силових ковзань та ефективної реалізації тяги двигуна.
У цивільному варіанті повсякденного використання автомобіля з блокуванням диференціалу або ж двома / трьома диференціалами, слід очікувати незначного погіршення накату і, як наслідок - незначного збільшення витрати палива.
В першу чергу, блокування диференціалів для позашляховиків сподобаються активним і бойовим водіям. Встановлювати чи ні - вибір за Вами. Ми ж відзначимо, що інтернет-магазин Vnedorognik.ua надає великий асортимент даних пристроїв з офіційною гарантією від виробника. Використовуйте зручний пошук по VIN CODE або звертайтеся за допомогою до наших менеджерів, які з радістю дадуть відповідь на всі Ваші запитання.