Диференціал banner Диференціал mobile banner

Диференціал

Сортувати:
На сторінці:
Відправити:
Показати ще
14 товарів

Диференціали позашляховиків

Диференціали позашляховиків є обов'язковою складовою частиною будь-якого автомобіля. Основне їх призначення - дозволити ведучим колесам обертатися з різною швидкістю в процесі передачі потужності від двигуна.

Надійні диференціали позашляховиків

Щоб підвищити прохідність автомобіля та отримати можливість більш ефективного прискорення (особливо на виході з віражів) є сенс впровадити в диференціал пристрій для його блокування.

Блокування диференціала на позашляховик: як вибрати

Вибираючи цей механізм, виходьте насамперед з власних побажань - що ви хочете досягти, використовуючи даний пристрій. Враховуйте найважливіший параметр - коефіцієнт блокування, тобто, ту частину крутного моменту, яка може передаватися на не буксуюче колесо. Наприклад, м'які дискові блокування перекидають в потрібному напрямку від 25 до 50% тяги. Черв'ячні і кулькові блокування спрацьовують ще ефективніше (до 60%). Ну а кулачкові (такі як на військових БТРах або ГАЗ-66) забезпечують до 80% тягового зусилля.

Крім того, для найбільш відчайдушних підкорювачів бездоріжжя передбачені диференціали з можливістю стовідсоткового блокування.

В штатній комплектації блокуваннями всіх диференціалів забезпечені позашляховики Toyota Land Cruiser 80 і більше пізня модель із заводським індексом 105. Наявність трьох жорстких блокувань багато в чому створила всесвітню славу знаменитого Mercedes-Benz G-клас, а на більшості сучасних автомобілів є електронні системи усунення пробуксовки, які, по черзі "прикусують" гальмівні колодки на кожному з коліс, також імітують м'яке блокування диференціалів.

Блокування диференціала на позашляховик

Також, існують фірмові дискові механізми блокувань з регульованим ступенем ковзання, яке досягається за рахунок гідравлічного стиснення пакету фрикціонів всередині по команді електронного приводу. Нею забезпечені Jeep Commander і Grand Cherokee колишнього покоління.

Диференціали на позашляховик: як зміниться поведінка авто

  1. Водії передньопривідних авто зможуть набагато впевненіше проходити віражі, сміливо додаючи газ і надійно прискорюючись на виході з повороту.
  2. Самоблок у задньоприводному варіанті дозволить при бажанні легше виставляти автомобіль боком. З ним набагато простіше утримувати і контролювати потрібний кут занесення. Крім того, вагомо покращиться прохідність позашляховика, незалежно від типу приводу.

Важливо! Враховуйте вплив типу блокування на керованість. Наприклад, занадто жорстке блокування на передньому приводі, особливо без підсилювача керма, мінімізує комфорт при русі: через рульове колесо передаватимуться ривки і поштовхи на руки, що вагомо ускладнить управління.

Таким чином, на передній міст гоночних автомобілів рекомендуємо встановлювати більш м'яке блокування, а на задній, навпаки - жорсткіше. Це допоможе домогтися кращого контролю силових ковзань та ефективної реалізації тяги двигуна.

Як впливає блокування диференціала на керованість

У цивільному варіанті повсякденного використання автомобіля з блокуванням диференціалу або ж двома / трьома диференціалами, слід очікувати незначного погіршення накату і, як наслідок - незначного збільшення витрати палива.

В першу чергу, блокування диференціалів для позашляховиків сподобаються активним і бойовим водіям. Встановлювати чи ні - вибір за Вами. Ми ж відзначимо, що інтернет-магазин Vnedorognik.ua надає великий асортимент даних пристроїв з офіційною гарантією від виробника. Використовуйте зручний пошук по VIN CODE або звертайтеся за допомогою до наших менеджерів, які з радістю дадуть відповідь на всі Ваші запитання.