Стійки амортизатора banner Стійки амортизатора mobile banner

Стійки амортизатора

Сортувати:
На сторінці:
Відправити:
Показати ще
14 товарів

Стійка для позашляховика

Стійка - посилений елемент підвіски, який забезпечує надійне з'єднання колеса і кузова. Як правило, він складається з демпфера і циліндричної пружини.

Стійка амортизатора на позашляховик

Утримання маси автомобіля, підтримання необхідної орієнтації коліс по відношенню до кузова і надійне зчеплення з дорожнім покриттям - головні завдання стійки. До того ж, завдяки міцному корпусу і посиленому штоку вона витримує вагомі бічні навантаження.

Стійка і амортизатор - в чому різниця

Багато хто вважає, що стійка і амортизатор - одне і теж обладнання. Однак це зовсім не так. Головною відмінністю першого від другого пристрою є не наявність пружини, як прийнято вважати, а саме кріплення. Стійка має зовнішнє жорстке двоболтове кріплення до маточини, а амортизатор кріпиться через додаткові демпфери - гумові сайлентблоки.

Чим відрізняється стійка від амортизатора

Крім того, дані конструкції відрізняються впливом навантажень. Стійка отримує різноспрямовані навантаження, а ось амортизатор, в свою чергу, тільки вздовж осі.

Характерні поломки стійки і методи їх усунення

Експерти нашого інтернет-магазину підготували для Вас підбірку найпоширеніших дефектів стійок і поради щодо їх усунення. Дотримуйтесь їх і пристрій порадує Вас максимально довгою службою.

Причини несправності Методи усунення
Стійка не розвиває достатнього опору при ході відбою
Негерметичний клапан відбою в результаті засмічення або пошкодження його деталей. Розібрати клапан і промити, пошкоджені деталі замінити. Профільтрувати або замінити рідину.
Зменшилося зусилля ("осіла" пружина клапана відбою). Замінити пружину. Збільшити кількість дисків клапана відбою.
Порушена працездатність перепускного клапана. Відновити працездатність клапана - замінити пошкоджені деталі: клапан, дросельний диск, пружину, поршень.
Знос деталей, які призводять до збільшеного перетіканню рідини по дірках або глибоких ризиків зношеного поршня і його кільця, циліндра, штока. Замінити зношені деталі.
Стійка не розвиває достатнього опору при ході стиснення
Негерметичність клапана стиснення через засмічення. Промити клапан. Профільтрувати або замінити рідину.
Зношення робочої поверхні штока. Замінити зношені деталі.
Знос, деформація або руйнування (пошкодження) деталей клапана стиснення або впускного клапана. Замінити клапан стиснення стійки або сідло з клапаном стиснення.
Стійка розвиває надмірний опір в кінці ходу стиснення
Надмірна кількість рідини в стійці. Видалити зайву рідину.

Купити стійки амортизатора в нашому інтернет-магазині досить просто - здійснюйте вибір самостійно, скориставшись зручним пошуком по VIN CODE або ж звертайтеся за допомогою до сертифікованих менеджерів, які завжди готові надати всю необхідну інформацію.