Стійки амортизатора banner
Головна Посилені з/ч Стійки амортизатора

Стійки амортизатора

Фільтри
← Назад
Сортувати:
На сторінці:
Filters
Стійки амортизатора від до
У такому діапазоні немає товарів.

    Стійка амортизатора для позашляховика. Купити стійки амортизатора у Києві

    Стійка амортизатора - посилений елемент комплекту підвіски, який забезпечує надійне з'єднання колеса і кузова. Як правило, він складається з демпфера і циліндричної посиленої пружини.

    Стійка амортизатора на позашляховик

    У Києві, де дороги можуть запропонувати різноманітні виклики – від швидкісних магістралей до ділянок з помітними нерівностями, стійка амортизатора є ключовим елементом підвіски позашляховика. Це посилений компонент, що забезпечує міцне та надійне з'єднання колеса з кузовом автомобіля. Вона виконує життєво важливі завдання: утримує масу транспортного засобу, підтримує необхідну орієнтацію коліс відносно кузова та гарантує стабільне зчеплення з дорожнім покриттям у будь-яких умовах. Завдяки своїй конструкції з міцним корпусом та посиленим штоком, стійка ефективно витримує значні бічні навантаження.

    Чим відрізняється стійка від амортизатора

    Характерні поломки стійки і методи їх усунення

    Експерти інтернет-магазину "Позашляховик" підготували для Вас підбірку найпоширеніших дефектів стійок і поради щодо їх усунення. Дотримуйтесь їх і пристрій порадує Вас максимально довгою службою.

    Причини несправності Методи усунення
    Стійка амортизатора не розвиває достатнього опору при ході відбою
    Негерметичний клапан відбою в результаті засмічення або пошкодження його деталей. Розібрати клапан і промити, пошкоджені деталі замінити. Профільтрувати або замінити рідину.
    Зменшилося зусилля ("осіла" пружина клапана відбою). Замінити пружину. Збільшити кількість дисків клапана відбою.
    Порушена працездатність перепускного клапана. Відновити працездатність клапана - замінити пошкоджені деталі: клапан, дросельний диск, пружину, поршень.
    Знос деталей, які призводять до збільшеного перетіканню рідини по дірках або глибоких ризиків зношеного поршня і його кільця, циліндра, штока. Замінити зношені деталі.
    Стійка амортизатора не розвиває достатнього опору при ході стиснення
    Негерметичність клапана стиснення через засмічення. Промити клапан. Профільтрувати або замінити рідину.
    Зношення робочої поверхні штока. Замінити зношені деталі.
    Знос, деформація або руйнування (пошкодження) деталей клапана стиснення або впускного клапана. Замінити клапан стиснення стійки або сідло з клапаном стиснення.
    Стійка амортизатора розвиває надмірний опір в кінці ходу стиснення
    Надмірна кількість рідини в стійці. Видалити зайву рідину.

    Часто стійку плутають з амортизатором, проте між ними є важлива відмінність, що полягає не стільки у наявності пружини, скільки у способі кріплення. Стійка амортизатора має жорстке двоболтове кріплення безпосередньо до маточини, тоді як амортизатор кріпиться через додаткові демпфери, такі як гумові сайлентблоки. Також стійка отримує різноспрямовані навантаження, на відміну від амортизатора, що працює переважно вздовж осі. Для забезпечення максимальної безпеки та довговічності важливо своєчасно звертати увагу на ознаки зносу стійки, такі як зниження опору або порушення роботи клапанів. Купити стійки амортизатора у Києві – це інвестиція у стабільність та контроль вашого позашляховика. Наші фахівці допоможуть вам обрати високоякісні компоненти, що забезпечать тривалу та надійну службу, гарантуючи впевненість на дорозі.