Головна Посилені з/ч Амортизатори

Амортизатори

Фільтри
← Назад
Сортувати:
На сторінці:
Filters
Зберегти у PDF
Підготовка файлу...
Відправити:
Амортизатори від до
У такому діапазоні немає товарів.

    Амортизатори на позашляховики

    Амортизатор є одним з найголовніших елементів підвіски автомобіля. Його основна функція - гасіння вертикальних коливань пружини, що сприяє поліпшенню зчеплення з дорожнім покриттям і керованості автомобіля, підвищенню стійкості і рівня комфорту при русі.

    На сьогоднішній день, найпопулярніші амортизатори для позашляховиків - це гідравлічні телескопічні амортизатори. Також на ринку представлені й інші моделі:

    1. одноразової і багаторазової дії;
    2. дво- та одноциліндрові;
    3. гідравлічні і газонаповнені.

    Класифікація амортизаторів за характером їх роботи

    Амортизатори одноразової дії створюють демпфируюче зусилля тільки при розтягуванні: коли амортизатор стискається - клапан широко відкривається і демпфуюче зусилля не виникає.

    Амортизатори для позашляховиків багаторазової дії

    Амортизатор багаторазової дії, в свою чергу, створює демпфируюче зусилля і при розтягуванні, і при стисканні. Зазвичай, розмір отвору при розтягуванні такого амортизатора більший, ніж при стисканні.

    Більшість теперішніх амортизаторів відносяться саме до багаторазового типу.

    Які амортизатори краще: однотрубні чи двотрубні

    Однотрубні (газові) амортизатори найчастіше встановлюють на спортивні автомобілі, а саме - гоночні. Конструкція даного пристрою досить проста і складається з одного циліндра, який є корпусом для штока і поршня. Обсяг штока компенсується за рахунок спеціальної камери з газом (азотом). В основі знаходиться плаваючий поршень, що відокремлює газ від рідини.

    Переваги:

    • відмінне охолодження;
    • довговічність;
    • можливість установки в горизонтальному положенні.

    Недоліки:

    • чимала ціна;
    • низька міцність.

    Сучасний двотрубний амортизатор - це механізм двосторонньої дії. Він складається з циліндра (розділений на дві площини: пневматичну і гідравлічну) і штока, поєднаного з ним всередині. Коли шток входить всередину амортизатора, масло перекачується в камеру через перепускні клапани, а газ (або повітря), в свою чергу, через плаваючу перегородку, додатково пом'якшуючи його роботу при цьому.

    Скільки коштує амортизатор на пікап або позашляховик

    Головною особливістю даного пристрою є те, що при активній роботі, масло не спінюється і не змішується з повітрям, завдяки чому, амортизатор не втрачає своїх властивостей.

    Переваги:

    • демократична ціна;
    • підвищена міцність;
    • компактні розміри;
    • комфортний і безпечний рух не тільки по трасі, але і бездоріжжю;
    • хороша плавність ходу.

    Недоліки:

    • не виявлено.

    Де купити амортизатори для позашляховика

    Якщо Ви хочете, щоб амортизатор прослужив максимально довго, рекомендуємо брати до уваги не тільки його тип, але і дорожнє покриття приблизного пересування автомобіля.

    У нашому інтернет-магазині Ви знайдете як амортизатори для пікапа, так і для інших моделей позашляховиків. Звертайтеся по допомогу до наших менеджерів, які допоможуть вибрати найвідповідніший пристрій і з радістю дадуть відповідь на всі питання.

    Часті питання про амортизатори

    Найпопулярнішим виробниками амортизаторів є OLD MAN EMU, Bilstein та Teraflex

    Замовлення можна отримати за допомогою служб доставки Автолюкс, Нова пошта, Ін-Тайм, Сат Делівері або самовивозом

    При виборі амортизаторів потрібно вибрати виробника, розташування(задні або передні) та ліфт амортизатора.