Амортизатори banner Амортизатори mobile banner
Головна Посилені з/ч Амортизатори

Амортизатори

Фільтри
← Назад
Сортувати:
На сторінці:
Filters
Відправити:
More products
Показати ще
26 товарів

Vnedorognik Blog: керівництва, статті, огляди, тюнінг:

Амортизатори на позашляховики

Амортизатор є одним з найголовніших елементів підвіски автомобіля. Його основна функція - гасіння вертикальних коливань пружини, що сприяє поліпшенню зчеплення з дорожнім покриттям і керованості автомобіля, підвищенню стійкості і рівня комфорту при русі.

На сьогоднішній день, найпопулярніші амортизатори для позашляховиків - це гідравлічні телескопічні амортизатори. Також на ринку представлені й інші моделі:

  1. одноразової і багаторазової дії;
  2. дво- та одноциліндрові;
  3. гідравлічні і газонаповнені.

Класифікація амортизаторів за характером їх роботи

Амортизатори одноразової дії створюють демпфируюче зусилля тільки при розтягуванні: коли амортизатор стискається - клапан широко відкривається і демпфуюче зусилля не виникає.

Амортизатори для позашляховиків багаторазової дії

Амортизатор багаторазової дії, в свою чергу, створює демпфируюче зусилля і при розтягуванні, і при стисканні. Зазвичай, розмір отвору при розтягуванні такого амортизатора більший, ніж при стисканні.

Більшість теперішніх амортизаторів відносяться саме до багаторазового типу.

Які амортизатори краще: однотрубні чи двотрубні

Однотрубні (газові) амортизатори найчастіше встановлюють на спортивні автомобілі, а саме - гоночні. Конструкція даного пристрою досить проста і складається з одного циліндра, який є корпусом для штока і поршня. Обсяг штока компенсується за рахунок спеціальної камери з газом (азотом). В основі знаходиться плаваючий поршень, що відокремлює газ від рідини.

Переваги:

  • відмінне охолодження;
  • довговічність;
  • можливість установки в горизонтальному положенні.

Недоліки:

  • чимала ціна;
  • низька міцність.

Сучасний двотрубний амортизатор - це механізм двосторонньої дії. Він складається з циліндра (розділений на дві площини: пневматичну і гідравлічну) і штока, поєднаного з ним всередині. Коли шток входить всередину амортизатора, масло перекачується в камеру через перепускні клапани, а газ (або повітря), в свою чергу, через плаваючу перегородку, додатково пом'якшуючи його роботу при цьому.

Скільки коштує амортизатор на пікап або позашляховик

Головною особливістю даного пристрою є те, що при активній роботі, масло не спінюється і не змішується з повітрям, завдяки чому, амортизатор не втрачає своїх властивостей.

Переваги:

  • демократична ціна;
  • підвищена міцність;
  • компактні розміри;
  • комфортний і безпечний рух не тільки по трасі, але і бездоріжжю;
  • хороша плавність ходу.

Недоліки:

  • не виявлено.

Де купити амортизатори для позашляховика

Якщо Ви хочете, щоб амортизатор прослужив максимально довго, рекомендуємо брати до уваги не тільки його тип, але і дорожнє покриття приблизного пересування автомобіля.

У нашому інтернет-магазині Ви знайдете як амортизатори для пікапа, так і для інших моделей позашляховиків. Звертайтеся по допомогу до наших менеджерів, які допоможуть вибрати найвідповідніший пристрій і з радістю дадуть відповідь на всі питання.

Часті питання про амортизатори

Найпопулярнішим виробниками амортизаторів є OLD MAN EMU, Bilstein та Teraflex

Замовлення можна отримати за допомогою служб доставки Автолюкс, Нова пошта, Ін-Тайм, Сат Делівері або самовивозом

При виборі амортизаторів потрібно вибрати виробника, розташування(задні або передні) та ліфт амортизатора.

Відгуки про Амортизатори

Амортизатор посилений передній Terrain Tamer для VW Amarok 2011+ Уточніть ціну

У меня такие были, то очень добротные, если кто надумает, берите не пожалеете!

Захар Вечтер • 13.11.2020
Амортизатор OME NITROCHARGER SPORT Toyota Land Cruiser200 (броньована) передн. 90024 7561 грн

Заказывали под клиента, подошло идеально. Рекомендую!

Николай ТОВ "СТО+" • 06.02.2020
Амортизатор передній правий Old Man Emu для Ford Ranger 2018+ BP5190011R 30149 грн

Прекрасно отрабатывает. Высокое австралийское качество. Доставили быстро. Спасибо!

Игорь Станиславович • 15.01.2020