Підрозділ комерційних автомобілів (VWN) автоконцерну представить у 2022 році абсолютно нове покоління пікапа Amarok, який зможе завоювати ще більшу популярність на світовому ринку. Автомобіль розроблений та задуманий у Німеччині та Австралії, а побудований у Південній Африці. Перші закамуфльовані моделі другого покоління Amarok вже виїжджають на дороги Європи та активно тестуються у різних умовах.
На ринку вже представлений брат Amarok 2022 - новий Ford Ranger. Ці пікапи поділяють платформу та технології. Незважаючи на камуфляж, вже зараз видно як змінилися габарити пікапа від німців: при довжині 5350 мм, наступне покоління виросло як мінімум на 100 мм. Колісна база 3270 мм збільшилася на 175 мм - ця зміна однозначно збільшить простір у салоні.
Крім того, корисне навантаження збільшилося до 1,2 тонн, а максимальна вантажопідйомність у 3,5 тонни тепер можлива з більшою кількістю варіантів двигунів і трансмісій. Оскільки колісна база моделі Амарок 2022 зросла порівняно із загальною довжиною, звіси кузова вдалося зменшити. Це позитивно позначилося на поведінці автомобіля на бездоріжжі. Позашляхові можливості нового Amarok покращені й за рахунок значно збільшеної глибини броду для проїзду через водойми в порівнянні з попередником.
Залежно від варіанта двигуна/трансмісії та країни, буде доступний один бензиновий двигун і до чотирьох різних дизелів з чотирма або шістьма циліндрами та робочим об'ємом від 2,0 до 3,0 літрів. Також версії будуть опціонально із підключаємим заднім або постійним повним приводом. У Ford Ranger Raptor, наприклад, дизельний V6 видає 250 к.с., що дозволить досягти хорошої динаміки для пікапа. А понад 30 допоміжних систем, з яких більш ніж 20 абсолютно нових на борту Amarok, забезпечать додаткову безпеку відповідно до сучасних стандартів.
За даними VWN, зовнішній вигляд пікапа буде "потужним та харизматичним". "У новому поколінні ми значно змінили дизайн Amarok. Тепер він став більш виразним і ще кращим", - заявив Альберт Кірзінгер, головний дизайнер комерційного підрозділу Volkswagen.
Новий пікап виглядає більш привабливим та сучасним. Незважаючи на камуфляж, можна побачити риси капота, бамперів і верхні перекладини радіаторної решітки з акуратно інтегрованими вузькими світлодіодними фарами, які входять у стандартну комплектацію всіх версій.
Особливо виділяється силует колісних арок, що з'єднують нову модель із попередником. На відміну від багатьох інших пікапів, верхня частина колісних арок на Амарок утворює майже пряму лінію, а не півколо - типова риса пікапа VW. Широкий кузов обрамлений стандартними задніми світлодіодними ліхтарями, а напис "Amarok" витіснений на всю ширину заднього борту (як у моделі Ford Ranger 2022). Як і у випадку з попередником, новий Amarok пропонує достатньо місця для поперечного завантаження європіддону, який можна закріпити там за допомогою ременів за міцні вуха.
Всередині салону буде новий для моделі інформаційно-розважальний дисплей у форматі планшета, ексклюзивна аудіосистема, а також поверхні приладової панелі та дверних панелей із елегантним шкіряним покриттям та яскравими декоративними швами, покликані створити більш преміальну атмосферу.
Водії та пасажири в новому Amarok будуть проводити час у дорозі на зручних широких сидіннях, які за бажанням можна налаштувати за допомогою електричного регулювання в 10 напрямках. Позаду передбачено достатньо місця для трьох дорослих пасажирів.
Для другого покоління пікапа буде п'ять рівнів обробки салону: починаючи з базової версії "Amarok", за якою підуть "Life" та "Style". Volkswagen запропонує "PanAmericana" та "Aventura" як топові версії для деяких ринків.
На сьогоднішній день у Європі, Південній Америці, Південній Африці та Океанії продано понад 830 000 пікапів Amarok. Новий Фольксваген Амарок з'явиться на ринку в кінці 2022 року в перших країнах з подвійною кабіною та чотирма дверима (DoubleCab) та на окремих ринках з дводверною одинарною кабіною (SingleCab).