Щоб покращити прохідність на бездоріжжі, в УАЗ 469 насамперед збільшують розмір коліс та підбирають варіанти з більш вираженим протектором. Але заміна штатних коліс спричиняє зменшення потужності, погіршення керованості та підвищене навантаження на підвіску позашляховика.
Щоб дотриматися балансу міцності, варто посилити штатну підвіску, замінивши деякі елементи. Основними такими запчастинами є:
- Амортизатори – для збільшення "ходів" та надійності ставлять спеціальні посилені амортизатори зі збільшеним ходом.
- Пружини (або ресори) – щоб відповідати більшому ходу підвіски та не просідати під збільшеним навантаженням, виробники випускають рішення з кращою жорсткістю.
- Хаби - покращені хаби доставлятимуть менше турбот на бездоріжжі і довше прослужать за активної експлуатації авто.
- Блокування диференціала - сприятиме поліпшенню керованості автомобіля та його прохідності на бездоріжжі.
- Гідропідсилювач керма - при встановленні великих коліс, ліфта та іншого тюнінгу, що вплинув на вагу ТЗ, гідропідсилювач дозволить швидко та легко керувати позашляховиком.
- Мости - під час підготовки УАЗ 469 під бездоріжжя можна замінити мости від військової моделі. Вони мають підвищену надійність та "тяговитість".
Крім того, щоб збільшити дорожній просвіт або "ліфтанути" УАЗік, багато хто встановлює проставки для кузова та гуму, для якої доводиться підрізати колісні арки. Головне - дотримуватись балансу в тюнінгу УАЗ 469 та подбати про міцність важелів, вузлів та агрегатів, на які збільшиться навантаження при монтажі посилених запчастин.
Дізнатись більше про тюнінг UAZ 469.