Фольксваген Амарок ⎯ це історія успіху. Відразу після виходу в 2009 році й до сьогоднішнього дня цей пікап був проданий у кількості більш ніж 830 000 одиниць по всьому світу. Однак для випуску наступного покоління керівництво компанії вирішило об'єднатися зі своїм конкурентом Ford і зробити щось дійсно цікаве.
Amarok 2023 побудований на базі нещодавно представленого Ford Ranger, від якого перейняв платформу, функціонал та силові агрегати. У порівнянні з попередньою моделлю, новий Amarok отримав більш агресивний дизайн з яскраво вираженою індивідуальністю. Приплюснуті колісні арки були збережені для дотримання схожості в дизайні від попереднього покоління. У задній частині тепер розташовані помітні С-подібні блоки фар та логотип, що розташувався по всій ширині заднього борту. У передній частині денні ходові вогні також виконані в С-подібній формі, але зроблені менш виразними порівняно з Ford Ranger.
Пікап від Volkswagen дещо виріс у габаритах: при довжині 5 350 мм, він на 96 мм довший за перше покоління. Колісна база також була збільшена до 3270 мм (+173 мм). В результаті, простору для задніх пасажирів та місця в кузові тепер трохи додалося. Крім цього, ці зміни сприяли покращенню кутів в'їзду та з'їзду, що оцінять покупці, які їздять на Amarok по бездоріжжі. Новий Amarok зможе подолати броди завглибшки до 80 сантиметрів у порівнянні з 50 см у минулому поколінні.
Збільшилася й вантажопідйомність Амарок 2022 року з 1 тонни до 1,16 тонн. Довжина кузова тепер становить 1544 мм, а ширина – 1224 мм, а це означає, що в нього можна вмістити європіддон між колісними арками. Як і раніше, пікап від Volkswagen доступний у виконанні як з одинарною, так і з подвійною кабіною.
При виборі силових агрегатів компанія зробила ставку на дизельне паливо, пропонуючи покупцям 3 дволітрових дизеля з потужністю від 150 до 210 к.с. та один 3,0-літровий V6 на 241 л. (600 Нм). Але для любителів бензину Амарок 2023 отримає 2,3-літровий TSI (Ecoboost) від американського партнера на 302 к.с. і 452 Нм крутного моменту. У парі з чотирициліндровими моторами покупці зможуть вибирати з ручної пʼятиступінчастої чи автоматичної шести і десятиступеневої коробки передач, тоді як з V6 та бензиновим агрегатом завжди йтиме 10-ступінева АКПП від Ford Ranger.
Щодо обладнання, модельний ряд Амарок 2023 в Європі складатиметься з 4 комплектацій:
- Базова версія (назва поки що не відома).
- Life.
- Style.
- Aventura.
*На ринку США для покупців буде доступна ексклюзивна версія PanAmericana з пакетом опцій, спрямованих на бездоріжжя.
В базі вже встановлене світлодіодне освітлення, дзеркала з електроприводом, 8-дюймова панель приладів і 10-дюймовий екран системи мультимедіа, а також круїз-контроль, система розпізнавання дорожніх знаків, асистент утримання в смузі, радар заднього ходу, камера для паркування дюймові сталеві диски.
Топова комплектація Aventura перетворює Amarok на люксовий пікап з легкосплавними дисками, світломатричними фарами IQ.Light (доступними і у версії Style), інший передній бампер і хромовані деталі. Як і в моделі Style, сенсорний екран мультимедіа має збільшену діагональ до 12 дюймів. Amarok також буде мати цілу низку допоміжних засобів для водіння та обладнання для забезпечення комфорту та безпеки водія та пасажирів. Volkswagen обіцяє зручний та функціональний інтер'єр з великою кількістю місць для зберігання. І це повинно бути правдою, так як інтер'єр досить схожий з Форд Рейнджер, який отримав багато позитивних відгуків та успішно продається. Основні відмінності між VW і Ford полягають у кермі, фізичних кнопках під сенсорним екраном та розташуванні центральної консолі.
Дат та цін на свій новий пікап Volkswagen поки що не називає, але швидше за все новинка надійде в салони ближче до кінця року. Імовірно, продажі компанія планує почати з ринків США, Азії, деяких країн Європи та Африки а також Австралії, де вкрай популярні середньорозмірні пікапи.