Jeep представив свою першу модель BEV на Паризькому автосалоні. Електричний Jeep має з'явитися в Європі на початку 2023 року. Технічні характеристики в основному відповідають іншим моделям Stellantis, але концерн ще не визначився з ціною, незважаючи на те, що приймає попередні замовлення на "1-шу серію" Джип Авенджер.
Jeep Avenger - це компактний позашляховик, оснащений 400-вольтовим електроприводом другого покоління - першим результатом спільного підприємства Stellantis і Nidec. У Jeep використовується електродвигун потужністю 115 кВт і батарея ємністю 54 кВт/год. Це ті самі параметри, що й у Peugeot e-308, e-208 і DS 3 E-Tense - останні дві моделі буде оновлено для цієї мети, в той час як Stellantis від самого початку буде випускати e-308 і його універсал із цим поколінням приводу.
Батарейний блок складається з 17 модулів і 102 елементів з хімічним складом NMC-811 і забезпечує запас ходу в 400 кілометрів у комбінованому циклі WLTP. З 54 кВт-год повної енергії 50,8 кВт-год придатні для використання. Батарею можна заряджати постійним струмом потужністю до 100 кВт. В оголошенні Jeep вказує час зарядки Avenger у 24 хвилини, заряджаючи батарею від незвичайних 20 до 80%. Іншим моделям Stellantis зазвичай потрібно 30 хвилин для стандартної зарядки від десяти до 80 відсотків. Потужність зарядки змінним струмом становить 11 кВт.
При довжині 4,08 метра Avenger був розроблений "спеціально для потреб європейських споживачів". Jeep в основному націлений на швидкозростаючий сегмент B-SUV. З точки зору розмірів, Avenger позиціонується як нова модель початкового рівня, оскільки він на 16 сантиметрів коротший за Renegade.
В основі обох моделей лежить загальна модульна платформа Stellantis, хоча Avenger використовує похідну e-CMP для електромобілів. Проте їх збирають на різних заводах: Renegade виробляють (переважно як PHEV) у Мельфі, Італія, а Avenger сходить із конвеєра на заводі Stellantis у Тихих, Польща. Електрична модель Fiat, заснована на дослідженні Centoventi, також може піти туди.
З e-CMP також все зрозуміло: Avenger матиме тільки передній привід, оскільки повний привід з другим електродвигуном на задній осі для цієї платформи не планується. При цьому Jeep також підкреслює, що Avenger - перший передньопривідний автомобіль, у стандартній комплектації оснащений технологією "Selec-Terrain" та системою контролю спуску з пагорба - саме в цьому, як стверджується, Avenger відрізняється від інших моделей e-CMP, як-от Opel Mokka-e або Peugeot e-2008. Система "Selec-Terrain" пропонує шість режимів водіння; крім дорожніх режимів "Normal", "Eco" і "Sport", є також унікальні налаштування для руху по снігу, піску або бруду.
Досі незвичними для моделей e-CMP, які також мали чітку орієнтацію на дорогу як позашляховик, є такі технічні характеристики: Із дорожнім просвітом у 200 міліметрів Avenger, як стверджується, пропонує найкращі показники в класі, а кути нахилу (20° спереду, 32° ззаду) також вважаються "чудовими". Модель має короткі звіси спереду і ззаду, що робить можливим такі кути нахилу. Як зазначає Jeep, це не тільки "незамінне при їзді бездоріжжям, а й корисно в міському житті, наприклад, при підйомі на крутий паркувальний пандус".
Jeep Avenger оснащений звичними для інших моделей системами допомоги та функціями підключення. Усі версії оснащені інформаційно-розважальною системою, а сенсорний екран має діагональ сім або 10,25 дюйма залежно від комплектації. Якщо говорити про розмір, то багажник вміщує 380 літрів.
Добре оснащений Jeep Avenger '1st Edition' можна зарезервувати до 30 листопада. Однак остаточні ціни на спеціальну модель і наступне стандартне обладнання поки що невідомі.