Головна Блог Статті Новини Як влаштована підвіска автомобіля
Vnedorognik.ua logo

Як влаштована підвіска автомобіля

Категорія:

Ходова частина автомобіля включає підвіску. Основна її функція - створення між кузовом і колесами пружного з'єднання. Це забезпечується сприйняттям системою діючих сил і гасінням коливань.

Пристрій і комплектація

Особливості будови підвіски автомобіля можуть відрізнятися, в залежності від типу пристрою. Але будь-який варіант має аналогічні деталі. Елементи для пружності, гасіння, стабілізації поперечної стійкості, розподілу тиску є однаковими для всіх типів систем.

Складові, які відповідають за пружність, виступають буферною деталлю між машиною і дорожнім покриттям з нерівностями. Вони першими сприймають особливості траси і забезпечують згладжування, передаючи на кузов мінімальні коливання. При наявності транспортного засобу важливо розуміти з чого і, як влаштована підвіска автомобіля.

  1. Пружини постійної і змінної жорсткості, що працюють при стисненні. Установка відбійника в пружину сприяє згладжуванній вібрації. Необхідність у відбійнику виникає в стані повного стиснення.
  2. Ресори представляють комплект металевих листів різної довжини, що мають особливу гнучкість. Вони стягнуті драбиною.
  3. Торсіони мають вигляд труби, в якій розміщуються стрижні. Вони знаходяться в скрученому стані. При розкручуванні торсіонів, отримана сила використовується для забезпечення пружності.
  4. Гідропневматична або пневматична складова в формі балона. За рахунок функціонування двигуна в ньому створюється тиск.

Деталі, що прикріплюють підвіску до кузова, використовуються для розподілу направляючих сил. Вони передають тиск на колеса і сприяють правильному їх розташуванню щодо машини. Дані елементи є здвоєними важелями поперечної, поздовжньої установки.

Щоб протидіяти коливанням, застосовується амортизатор. Він згладжує вібрацію. Пристрій виглядає, як металева труба, що має кріплення. Амортизуюча ланка використовує принципи опору гідравліки. Амортизатори бувають:

  • пневматичні;
  • газомасляні;
  • масляні.

Зустрічаються моделі, що дозволяють налаштувати жорсткість. Елементи стабілізації поперечної стійкості мають вигляд штанги, що з'єднує важелі протилежних коліс. Завдяки системі бічне навантаження рівномірно розподіляється при поворотах, а крени кузова зменшуються.

Щоб прикріпити комплектуючі до кузова і опор коліс, використовуються спеціальні болти, сайлентблоки, кульові опори.

Види

Конструкція системи передбачає два варіанти виконання.

  1. Залежна.
  2. Незалежна.

При залежній модифікації протилежні колеса однієї осі з'єднуються жорстко. Коли одне колесо переміщується в поперечній площині, друге робить аналогічний рух.

Більш складну комплектацію має незалежна конструкція. Колеса, що розташовуються на одній осі, здійснюють автономний рух. Завдяки цьому плавність їзди значно поліпшується. При незалежному варіанті може бути безліч типів виконання: пружинне торсіонне, присутність півосей які гойдаються, косих важелів, поздовжніх, поперечних важелів. Автономна система може бути торсіонно-важельна, типу «Макферсон», пневматичною, гідропневматичною, адаптованою.

Інтернет-магазин «Позашляховик» пропонує розібратися, як працює підвіска автомобіля, і придбати комплектуючі деталі. У нас широкий асортимент продукції для будь-яких моделей позашляховиків за доступними цінами. Усі позиції виготовлені з високоміцних матеріалів відповідно до вимог стандартів якості.

Сподобався матеріал? Так (2) Ні (0)

Коментарі

Ім'я Поле Ім'я не може бути порожнім!
Коментар Поле Коментар не може бути порожнім!
Оцініть матеріал
Погано
Не дуже
Середньо
Добре
Відмінно
Поле Оцініть матеріал не може бути порожнім!
Рекомендуємо придбати