Компанія показала новий позашляховик для внутрішнього ринку ще в січні цього року, але світова прем'єра Grand Cherokee п'ятого покоління відбулася тільки восени. Jeep позиціонує цю модель як «найбільш технологічно досконалу, люксову та підготовлену до бездоріжжя машину за всю історію Cherokee».
У січні була показана 7-мимісна версія з індексом L, а тепер презентована стандартна модифікація з п'ятимісним салоном, що отримала трохи зменшені звіси та дещо змінене оформлення задньої частини кузова в порівнянні з L-кою.
Основною технічною зміною у порівнянні з 4-им поколінням стала поява гібрида з бензин-електричною силовою установкою. Вона складається з дволітрового бензинового турбованного двигуна в парі з стартер-генератором на 45 к.с. і 136-сильним електродвигуном, вбудованим у 8-ступінчастий автомат.
Сукупна віддача гібридної системи складає 381 к.с. (637 Нм), при цьому він може проїхати до 40 км тільки на електричній тязі. Заявлений запас ходу − 708 кілометрів. Для водія доступний вибір з трьох режимів роботи: електричний, бензиновий і комбінований. Для бездоріжжя в автомобілі передбачений повний привід з 2-діапазонною роздаткою.
Також, Гранд Черокі зберіг і класичні V-образники, а саме 3,6-літровий атмосферний V6 Pentastar на 293 кінські сили і 352 Нм крутного, а також «топовий» V8 з об'ємом в 5,7 літра, що виробляє 357 л.с. та 529 Нм.
У базі передбачений задній привід, але також є повнопривідні комплектації з повним приводом, «понижайкою» та електронним блокуванням заднього диференціала.
Крім цього, виробник випустить і спеціально адаптовану для бездоріжжя версію − Trailhawk, яка оснащатиметься пневмопідвіскою Quadra-Lift, що здатна збільшити дорожній просвіт до 287 міліметрів, і позашляховою камерою, покликаною сканувати поверхню перед та під автомобілем, і адаптувати його. Крім цього, передбачений стабілізатор поперечної стійкості з розмиканням, який забезпечить кращу артикуляцію підвіски на гірській та важкодоступній місцевості.
Інтер'єр також оновили. Тепер тут встановлена цифрова приладова панель на 10,3 дюйма і сенсорний дисплей системи мультимедіа на 10,1 дюймів. Також, з доступних опцій можна відзначити дисплей для пасажира, бездротову точку доступу та стереосистему McIntosh на 19 динаміків, сумарно видаючі 950 ват.
З електронних систем передбачений адаптивний круїз-контроль, камери кругового огляду та нічного бачення, моніторинг сліпих зон, асистент паркування, система розпізнавання дорожніх знаків і функція «утримання в смузі».
На північноамериканському ринку продажі стартують з кінця 2021 року, а до Європи новий Grand Cherokee добереться не раніше другого кварталу наступного року. Гібридна версія буде доступна не раніше, ніж на початку 2023-го.