П'яте покоління прийшло на зміну четвертій генерації, представленій ще в 2012 році. Сучасна модель побудована на модульній архітектурі MLA-Flex, разом з якою позашляховик отримав багато інноваційних рішень. До речі, на ній планується випуск практично всіх майбутніх моделей концерну Jaguar Land Rover. Давайте розберемося з тим, що пропонують британці та чи вдалося їм все не зіпсувати?
Почнемо з кузова – жорсткість збільшили на 50%, коефіцієнт аеродинамічного опору Cx зменшили до 0,30 (У минулого покоління він становить 0,34). Габарити навпаки, трохи збільшили: 5052 завдовжки, 2209 завширшки і 1870 мм заввишки – це стосується «стандартної» версії, Long же на 200 мм довший (за рахунок подовження колісної бази).
Незважаючи на повний злив екстер'єру за тиждень до презентації, багато хто був здивований новим баченням Рендж Ровера. Він не виглядає революційним, скоріше консервативним. П'ята генерація залишилася відомою, але при цьому отримала нові "фішки". Наприклад, висувні дверні ручки, які, напевно, замерзатимуть на морозі як у Velar. Також, вперше доступна можливість отримати новий позашляховик на 23-х дисках.
Предмет особливої гордості для LR – зазори. Інженери компанії постаралися для їх мінімізації. Наприклад, відстань між капотом та крилами зменшили вдвічі, а п'яті двері взагалі здаються монолітними, залишившись при цьому класично двокомпонентними.
Інтер'єр покращили сильніше. Безумовно, британці зберегли вподобану покупцям «командирську» посадку та загальний дизайн панелей, змінивши при цьому практично всі деталі. Основну увагу тепер привертає 13,1-дюймовий мультимедійний екран системи Pivi Pro – найбільший в історії бренду. Ще однією особливістю стала можливість вибору Range Rover без шкіри. Це аргументується гуманністю та екологічністю. Для замовлення доступне вовняне виконання Kvadrat та тканинне Ultrafabricks. А килимки тепер виготовляються із переробленого океанського сміття.
Флагман від компанії Land Rover тепер можна замовити у семимісній версії. Виробник при цьому заявляє, що третій ряд за якістю комфорту можна порівняти з другими рядами деяких конкурентів. А для прихильників розкоші можливість встановлення сидінь Executive Class нікуди не зникла. Сидіння з підігрівом, вентиляцією, масажем, пам'яттю та величезним діапазоном регулювань порадують будь-якого пасажира.
Що стосується гами двигунів, для початку будуть доступні лише кілька рішень. Базовою стане "рядна шістка" на 3 літри – Ingenium D250 на 249 сил і 600 Нм моменту. Аналогічний дизель (D350) на 3 літри, що видає 350 к.с. та 700 Нм. А топовим на старті продажів буде бензиновий V8 на 4,4 літри (P530). Він здатний видати 530 коней і 700 Ньютон метрів крутного моменту. Всі двигуни будуть працювати з 8-ступінчастою гідромеханікою від ZF. Розгін до 100 км/год у D250 – 8,3 с., у дизельному D350 – 6,1 с., а у вісімці P530 – 4,6 с.
Щодо підвіски – радикальних відмінностей немає. Тут все такі ж подвійні поперечні важелі в передній частині та багатоважільна позаду, хоча вона вже складається з 5 важелів. Роль пружин так само замінюють пневмобалони, а амортизатори Bilstein з електронним управлінням, взаємодіють із системою eHorizon, що підлаштовується під обстановку та здатна коригувати демпфуючі характеристики за 12 мілісекунд. А Dynamic Response Pro – систему придушення нахилів, прокачали. Вона працює зі стабілізаторами поперечної стійкості швидше за «гідравліку», використовувану в минулому поколінні. Але є й інновації для компанії. У Range Rover вперше почали встановлювати повнокероване шасі. Задні колеса тепер здатні повертатися до 7,3 градусів, до 50 км/год в протилежний передній бік, а вище – в ту ж, покращуючи керування та маневреність. У результаті, позашляхові можливості 5-го Ренджа повинні бути кращими за попередника. Дорожній просвіт становить 295 мм, а систему Terrain Response прокачали до 2-го рівня (як Land Rover Defender).
Загалом, позашляховик вийшов цікавим. Новинка напевно припаде до смаку багатьом і користуватиметься популярністю. Бренд акуратно покращує та вдосконалює свої моделі, слідуючи трендам на екологічність та футуризм. Ціни для українського ринку поки що не сформовані, а вартість «бази» у Великій Британії починається від 94 400 фунтів, що у гривнях за поточним курсом – 3 427 000 гривень.
Автор: Аліна Закордонець