В ході експлуатації автомобіля водій може помітити появу різного роду скрипів і шумів. Одні звуки присутні постійно, а інші виникають іноді, наприклад, при повороті рульового колеса. Сторонні скрипи не народжуються просто так. Це свідчення того, що деякі механізми стали працювати не в штатному режимі. Якщо ігнорувати проблему, то вона надалі може привести до серйозної поломки.
Зайві звуки та варіанти несправностей
Незрозумілі сторонні звуки при русі транспортного засобу можуть виникати з різних причин. Найчастіше автомобілісти стикаються з наступними несправностями:
- знос підшипників;
- розрив пильників;
- клацання стійки;
- проблеми з амортизаторами або сайлентблоками.
Особливо явно шуми і скрипи чутні при повороті керма. Фахівці відзначають, що це відбувається через наступних проблем в підвісці:
- зношування шарнірів;
- ослаблення фіксації болта ступиці;
- знос підшипників на передніх або задніх колесах;
- деформація рейки;
- знос пиляків наконечників.
Також можуть вийти з ладу запчастини рульової колонки. Це легко визначити по появі вібрації в салоні, яка найбільше віддає в кермо. Деталі керма зазвичай не підлягають ремонту і тому необхідно проводити тільки їх заміну.
Запчастини для кермового керування
Скрип пружин позашляховика
Такий автомобіль, як позашляховик повинен поза всякими сумнівами з легкістю проходити будь-які екстремальні ділянки шляху. Від якісних компонентів підвіски залежить наявність або відсутність вібрації по кузову, а також імовірність різких ударів на поганій нерівній дорозі.
Якщо в підвісці з'явився сторонній звук, то варто задуматися, чому скриплять пружини на авто. Важливо визначити, наскільки такий скрип сигналізує про небезпеку і проблеми.
Діагностика проблем підвіски є дорогою процедурою, однак ні в якому разі не можна ігнорувати подібний сигнал автомобіля. В іншому випадку в один момент підвіска перестане бути керованою, і це може спровокувати серйозну аварійну ситуацію.
Що стосується безпосередньо самих пружин, то вони можуть бути різних видів.
- Торсіонні.
- Листові.
- Циліндричні.
Поки машина нова, ці деталі відмінно виконують свою роль. Але вже через два роки відбувається втрата пружності на 30%, і вони починають видавати скрип. До того ж за час експлуатації пружини просідають, і це призводить до погіршення керованості, втрати ходової висоти і загального погіршення якості їзди.
Якщо нічого не робити і продовжувати їздити на зношених пружинах, то через це можуть вийти з ладу інші деталі підвіски, а також прискориться знос шин. Все це відбувається з причин природного зносу, втоми металу і появи тріщин в деталях з плином часу. Якщо у вас виникло питання про те, як усунути скрип пружини, то відповідь очевидна - замінити. Наші фахівці готові надати допомогу в діагностичних заходах, підборі правильної запчастини, а також в її заміні. Ми виправимо всі можливі причини, які виявляють за допомогою сторонніх звуків.