Хоча Peugeot Landtrek з подвійною кабіною навряд чи підкорить прихильників Хайлюкса або Форд Рейнджер, він становить помітну загрозу для інших пікапів. Що такого пропонує Пежо і чому Ландтрек користується популярністю на всіх ринках де він представлений?
Компанія Peugeot ще не випускала пікапи, чи не так? Випускала, і не один. Деякі з вас, можливо, здивуються, дізнавшись, що Landtrek - це не перший вихід Peugeot на ринок пікапів. Насправді, Peugeot має велику спадщину в галузі пікапів, що тягнеться ще з 1938 року - любителі можуть пригадати 202, 403, 404 і 504 пікапи, які слугували робочими конячками по всій Африці.
Проте сучасний Landtrek має китайську основу. Це сталося завдяки спільному підприємству Peugeot і Changan Automobile, яке дало початок бренду Kaicene. Peugeot Landtrek - це фактично перелицьована версія китайської моделі Kaicene F70, але, що важливо, до китайського пікапа спеціалісти Пежо додали щедру порцію доопрацювань та вишуканості, що зробили легкові автомобілі французької марки такими привабливими.
Landtrek входить до сегмента з величезною конкуренцією, де Toyota Hilux і Ford Ranger займають левову частку продажів. Тому перед Peugeot стоїть незавидне завдання переконати лояльних до бренду (або, інакше кажучи, не схильних до ризику) покупців витратити свої гроші на малоперевірений китайський автомобіль під французькою маркою. Чи зможе Landtrek "віджати" свою частку ринку? Давайте з'ясуємо!
Особливості дизайну Ландтрек
Peugeot Landtrek у реальності виглядає як справжній велетень на дорозі. І це серйозний гравець у своєму класі. Передня частина автомобіля виділяється своєю великою решіткою з яскраво вираженим логотипом Peugeot і стильним хромованим оздобленням, а також ефектними LED фарами. Ці елементи в поєднанні із загальними габаритами Landtrek притягують погляди - багато хто дивується, побачивши знайомого французького "лева" на пікапі. На мою думку, Peugeot справді створив привабливий пікап, що вирізняється з-поміж конкурентів та легко ідентифікується.
Чи є аксесуари та тюнінг на Landtrek?
Для Пежо Ландтрек вже сьогодні можна купити досить багато тюнінгу, який може поліпшити як зовнішній вигляд, так і функціональність:
- додаткове LED освітлення;
- захисні силові бампери;
- вкладиші для захисту вантажного відсіку;
- кунги;
- ролети;
- лебідки.
*список доступних аксесуарів буде обов'язково поповнюватися. Наприклад, є чутки, що Ironman вже тестує посилену підвіску спеціально під цей пікап.
Продуктивність та ефективність
Peugeot Landtrek оснащений 1,9-літровим 4-циліндровим турбодизельним двигуном, що видає 110 кВт потужності та 350 Нм крутного моменту. Хоча ці характеристики не найвидатніші на ринку, особливо порівняно з більш потужними двигунами конкурентів, на ділі Landtrek показує себе краще, ніж можна було б очікувати.
Його динаміка на дорозі доволі впевнена, незважаючи на деяку затримку в прискоренні через турболага. А в дорожчих версіях є можливість купити версію з 2-літровою бензиновою турбочетвіркою, яка буде трохи швидшою, хоч і не такою економічною.
6-ступінчата автоматична коробка передач в загальному і цілому справляється зі своїм завданням, хоча іноді нелегко з вибором потрібної передачі при різкому прискоренні. Водіям доступні режими Sport для більш динамічної їзди та Eco для економії пального.
У плані витрати палива Landtrek відповідає рівню своїх конкурентів, показуючи витрату близько 9,8 л/100 км. У реальності можна розраховувати на 10.5 - 12 літрів на 100 км за активної їзди без навантажень. Незважаючи на обмежене тестування позашляхових якостей, початкові випробування показали, що Landtrek досить компетентний в умовах бездоріжжя.
Landtrek оснащений системою вибору режимів руху 4Action для легкого перемикання між заднім і повним приводом, а також зниженою передачею для складних ділянок місцевості. Додатково передбачено блокування заднього диференціала для поліпшення тяги на складних ділянках. Дорожній просвіт у 235 мм та глибина подолання броду в 600 мм роблять Landtrek гідним вибором для вихідних поїздок бездоріжжям.
Керування та стійкість
Тести на Peugeot Landtrek болотистими та гравійними дорогами показали, що автомобіль забезпечує достатній комфорт на таких поверхнях. Однак він не є лідером у класі за комфортом їзди. Задня підвіска Peugeot схильна до розгойдування на нерівностях, особливо при порожньому кузові, але з навантаженням ситуація покращується. Вражає рівень придушення шуму та вібрації, що робить водіння комфортнішим.
Кермове керування легке та чуйне, що зручно для міської їзди. Landtrek демонструє ходові якості, близькі до позашляховиків Toyota Land Cruiser, що є плюсом для пікапа.
У міських умовах маневрувати Landtrek непросто через його габарити та великий радіус повороту. Однак система камер з оглядом на 360 градусів значно полегшує паркування та маневрування, надаючи гарне зображення навколишнього оточення.
Що в плані практичності?
Landtrek може похвалитися гарною вантажопідйомністю до 1 050 кг і максимальною буксирувальною здатністю 3 000 кг. Вантажний відсік має корисну глибину 500 мм і прогумоване покриття, що робить його одним із найбільш містких у сегменті. Також у кузові є 12-вольтова розетка, хоча завантаження важких предметів може бути ускладнене через висоту задньої частини.
Як описувалося раніше, ви вже можете купити на Ландтрек кунг або ролет для Landtrek щоб захистити перевозимі вантажі.
У плані перевезення пасажирів Landtrek пропонує середній рівень комфорту. Заднє місце для ніг може бути затісним для високих пасажирів, але загалом сидіння доволі комфортні як спереду, так і ззаду.
Виконання та особливості інтер'єру
Салон Peugeot Landtrek є одним із найкомфортабельніших та естетично приємних у своєму класі. Хоча в інтер'єрі переважають тверді пластики, вони не справляють дешевого враження. Передні шкіряні сидіння з електричним регулюванням забезпечують високий рівень комфорту завдяки помірній м'якості та хорошій підтримці.
Багатофункціональне рульове колесо, обшите приємною шкірою, схоже на кермо Peugeot 3008 і додає відчуття преміум-класу. Аналогова приладова панель із цифровим дисплеєм ефективно надає важливу інформацію водієві, хоча й не оснащена останньою системою Peugeot i-Cockpit.
10-дюймова інформаційно-розважальна система з інтегрованою навігацією, підтримкою Apple CarPlay та Android Auto є однією з найкращих у сегменті, пропонуючи інтуїтивно зрозуміле управління та три USB-порти для зарядки гаджетів.
У плані безпеки Landtrek не поступається конкурентам, пропонуючи шість подушок безпеки, ABS з EBD, електронний контроль стійкості, систему допомоги під час гальмування і багато іншого.
Загалом, салон Landtrek поєднує в собі комфорт, якість і передові технології, що робить його привабливим вибором серед конкурентів.
Висновки: Чи вартий пікап Пежо своїх грошей?
Peugeot Landtrek являє собою змішаний вибір. З одного боку, він виділяється завдяки своєму стильному зовнішньому вигляду, якісному інтер'єру та багатій стандартній комплектації. З іншого боку, його динамічні характеристики не досягають рівня, який могли б очікувати покупці в цьому ціновому діапазоні, особливо ті, хто також розглядає кросовери або середньорозмірні позашляховики.
Landtrek — гарний вибір для тих, хто шукає стильний і добре оснащений пікап для повсякденного використання та легкої роботи, а не для серйозного буксирування або регулярних поїздок бездоріжжям. Він не зможе скласти серйозну конкуренцію таким лідерам ринку, як Toyota Hilux або Ford Ranger, але може стати гідним суперником для Mitsubishi L200 або Isuzu D-Max, особливо з огляду на його привабливість і комфорт салону.
У базовій комплектації Allure 4×2 Landtrek пропонує чудове співвідношення ціна-якість і цілком змусить замислитися покупців Mitsubishi L200 щоб віддати перевагу французькому пікапу.
Загалом, пікап Ландтрек варто розглянути, якщо ви шукаєте середньорозмірний, комфортабельний і стильний позашляховик із кузовом за розумною ціною. Він може виявитися вдалим вибором для категорії покупців, виходячи з їхніх потреб і обмеженого бюджету. А факт того, що він був спочатку "обкатаний" дорогами Китаю, вселяє впевненість у тому, що пікап позбувся недоробок та дрібних нюансів що зʼявляються при випуску нової моделі.