Toyota здивувала всіх, представивши минулого тижня нову Tacoma 2024. Пікап четвертого покоління виглядає як зменшена Tundra і тепер оснащується новим двигуном Toyota i-Force Max із турбонаддувом. Є навіть гібридна трансмісія, яка забезпечує більшу продуктивність при меншій кількості вуглецю порівняно з минулим поколінням Такоми.
Дві версії нової Tacoma, які справді справили враження - це TRD Pro і Trailhunter. Обидва пікапи оснащені всіма видами позашляхового спорядження і додатковими функціями, які доступні тільки в цих двох варіантах.
Почнемо з TRD Pro. Toyota називає його "підкорювачем пустелі" з посиленою підвіскою. Вона оснащена 2,5-дюймовими амортизаторами Fox з трьома рівнями регулювання. Відбійники Fox з внутрішніми плаваючими поршнями забезпечують більш плавну їзду по найбільш вибоїстих дорогах. Щоб надати переднім шинам більше маневреності в складних умовах, передній стабілізатор поперечної стійкості можна вимикати з кнопки в салоні.
TRD Pro поставляється з 18-дюймовими легкосплавними дисками. Колеса взуті в 33-дюймові шини Goodyear Territory R/T. Порівняно зі звичайним Tacoma, він також отримав додатковий ліфт. TRD Pro на 2 дюйми вищий спереду і на 1,5 дюйма позаду.
TRD Pro пропонує ті самі функції інтер'єру що й інші моделі Tacoma, включно з 14-дюймовою інформаційно-розважальною системою, 12,3-дюймовою цифровою панеллю приладів, а також підігрівом і вентиляцією передніх сидінь. Якщо ви захочете встановити додаткове обладнання на TRD Pro, допоміжні тумблери для керування лебідкою та іншим тюнінгом будуть у вас під рукою.
Однією з найяскравіших особливостей TRD Pro є сидіння IsoDynamic Performance. Вони розроблені для забезпечення плавної й впевненої їзди та оснащені системою повітряно-масляного демпфірування, яка допомагає поглинати рухи тіла і стабілізує водія (за аналогією з тими, що встановлюють у вантажівки та іншу комерційну техніку для далеких подорожей). Для точного налаштування демпфування цієї запатентованої функції користувачі можуть регулювати амортизуючі сидіння за допомогою регулятора на спинці сидіння.
Tacoma Trailhunter - це версія позашляховика, розроблена спільно з ARB. Він поставляється з 5- або 6-дюймовим кузовом і оснащений надміцними розширювачами арок, 18-дюймовими дисками з бронзового сплаву в 33-дюймових шинах Goodyear Territory R/T зі сталевими бамперами та інтегрованим повітряним компресором для накачування і здування шин в умовах бездоріжжя.
Крім того, ARB встановила багажники на дах, на яких можуть розташовуватися автопалатки та бокси для зберігання додаткового спорядження. Інші ключові особливості екстер'єру включають шноркель, решітку радіатора з логотипом Toyota та вбудовану додаткову світлодіодну оптику.
Знизу Trailhunter оснащений спеціальною підвіскою, розробленою Old Man Emu, що містить чутливі до положення 2,5-дюймові ковані монотрубні амортизатори із зовнішніми виносними резервуарами ззаду та кованими алюмінієві верхні важелі керування. Такома Трейлхантер на 2 дюйми вищий спереду та на 1,5 дюйма вищий ззаду (як і TRD Pro) за стандартну Тойота Такома.
Усередині ви також отримуєте 12,3-дюймову цифрову приладову панель, 14-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи, підігрів і вентиляцію передніх сидінь, а також проекційний екран на лобовому склі. На відміну від свого побратима, салон Trailhunter більш стриманий, з оббивкою зі шкіри або матеріалу SofTex з контрастною строчкою.
2,4-літровий турбований та електрифікований силовий агрегат i-Force Max використовується як у TRD Pro, так і в Trailhunter. Двигун розвиває 331 к.с. і 630 Нм крутного моменту разом з електродвигуном і акумуляторною батареєю на 1,87 кВт/г. Для додаткової тяги на будь-якій місцевості, потужність передається на 8-ступінчасту автоматичну коробку передач і систему повного приводу з блокуванням диференціала.
Хоча Нова Тойота Такома в Україні не планується у продажі офіційно, очікується, що дилери "сірого" ринку незабаром почнуть пропонувати новий середньорозмірний пікап від Тойота Моторс.