Всі знають, що однимі з найважливіших компонентів позашляховика є підвіска, але важко зрозуміти яка конструкція найкраще підходить для офроуда з повним приводом. Зараз існує так багато варіантів цього товару, що не завжди зрозуміло, в який бік дивитися. У кожного з рішень є як плюси, так і мінуси, але ж ми не говоримо тут про кільцеві гонки, ралі або про багі для гонок по пустелі. Ми зосереджені на повнопривідних пригодах та офроуді.
Ironman, як і багато топових виробників підвіски, має кілька моделей амортизаторів, що відрізняються за технологіями, ціною, а також ступенем продуктивності розсіювання тепла і довговічності. Основними на сьогодні є:
Але, незважаючи на їх відмінності, всі амортизатори Ironman мають і спільні переваги:
Однією з найбільш підходящих потреб професійних позашляховиків є амортизатори Ironman 4x4 Foam Cell Pro зі збільшеним діаметром. Діаметр корпусу цих амортизаторів настільки великий, наскільки це можливо, і причиною цього є те, що він може утримувати більше робочої рідини.
А чим більший об'єм, тим більша здатність елемента поглинати тепло, так само, як закип'ятити чашку води в чайнику набагато швидше, ніж закип'ятити повний чайник. Але це лише частина рішення. Ніякий удар не може поглинути все тепло, що виділяється постійним високим навантаженням, і його потрібно розсіяти. Тут конструкція осередків із піноматеріалу знову має перевагу. У випадку Ironman, пінопластові осередки складаються з шару нітрилової піни з маленькими заповненими газом сотами, що дозволило покращити розсіювання тепла.
Ironman постійно проводить стрес-тестування своїх амортизаторів, піддаючи їх навантаженням, що збільшується до того, поки вони не вийдуть з ладу через перегрівання, а потім відправляються в австралійські пустелі та проводять тести, щоб побачити, які температури генеруються в реальних умовах повнопривідними позашляховиками.
Крім цього, багато хто не знає, що Ironman 4x4 постачає тисячі підвісок, що використовуються в броньованому транспорті, що працюють у конфліктах по всьому світу, наприклад, на Близькому Сході або Африці. А цей бізнес не звертає уваги на маркетингові рішення.
У результаті кожна конструкція амортизаторів бренду хороша для певної мети. Однотрубні рішення з високим тиском відмінно підходять для заряджених гоночних автомобілів, дорогі та громіздкі виносні резервуари підходять для потужних баггі для гонок пустелею, а двотрубні газові амортизатори можна зробити дешево, тому ви знайдете їх на більшості серійних автомобілів.
А що вибирати для вашого позашляховика - залежить від ваших уподобань та передбачуваних умов експлуатації. А те, що можемо ми - підказати всі деталі та розповісти плюси та мінуси кожної з моделей та поставити вам якісні запчастини за приємними цінами. Для покупки деталей переходьте в інтернет-магазин Vnedorognik і вибирайте ваш автомобіль, а ми покажемо вам широкий каталог запчастин та аксесуарів, що підходять під нього.