Що стосується технології, Мітсубісі на порозі ХХІ робить ставку на високу якість і впровадження новітніх розробок науки і техніки в області автомобіле- і двигунобудування, безпеки та екології. У 1990 р Міцубісі Моторс застосовує першу противобуксирну систему Traction Control System на автомобілі Sigma. У 1991 р на Pajero другого покоління з'являються знаменита позашляхова трансмісія Super Select 4WD і багаторежимна АБС (антиблокувальна система гальм). У 1996 році було розроблено революційний двигун Мitsubishi GDI (Gasoline Direct Injection) - перший масовий двигун з безпосереднім уприскуванням бензину в циліндри, що поєднує економічність, що наближається до дизеля і потужність бензинового мотора. До кінця 1997 р двигун Мitsubishi GDI було встановлено на автомобілях Galant, Pajero, Diamante, Challenger (Montero Sport), Chariot (Space Wagon), RVR (Space Runner) для внутрішнього ринку Японії і Carisma для Європейського ринку. Таким чином і сьогодні, через 80 років після свого виникнення як виробника автомобілів, Міцубісі залишається вірною своєму духу першовідкривачів автомобілів на початку ХХ століття - завжди на вістрі прогресу.