Головна Посилені з/ч Амортизатори на MITSUBISHI Pajero Sport III (KS0W)

Амортизатори на MITSUBISHI Pajero Sport III (KS0W)

Фільтри
← Назад
Сортувати:
На сторінці:
Filters
Зберегти у PDF
Підготовка файлу...
Відправити:
Амортизатори від до
У такому діапазоні немає товарів.

    Амортизатори для Мітсубісі Паджеро Спорт 3: різновиди, особливості замовлення

    Амортизатори Mitsubishi Pajero Sport 3 відіграють важливу роль у конструкції підвіски. Вони зменшують коливання кузова, впливають на керованість автомобіля і рівень комфорту. Виробники пропонують різні варіанти демпферів – для міської експлуатації, виїзду на бездоріжжя, м'які, жорсткі. Вибір залежить виключно від умов експлуатації та уподобань автовласника.

    Конструктивні особливості амортизаторів для Мітсубісі Паджеро Спорт третього покоління

    Незалежно від типу конструкції, демпфери мають трубчасту конструкцію з розташованими всередині поршнем, штоком. Поршень містить перепускні канали. Корпус заповнений робочою рідиною, яка під час руху поршня переміщається через клапани, створюючи необхідний рівень опору. Роль робочої рідини найчастіше виконує масло, відповідно, такі амортизатори на Mitsubishi Pajero Sport 3 називаються масляними.

    Також існують газові та газомасляні демпфери. Розподіл досить умовний, адже у всіх названих типах використовується робоча рідина і закачаний під тиском газ. Різниця тільки в пропорціях і рівні тиску.

    Масляні амортизатори м'якші, газові - жорсткіші, газомасляні займають проміжне місце.

    Одно і двотрубні амортизатори

    Двотрубні демпфери складаються з внутрішнього і зовнішнього циліндрів. Під час стиснення масло з внутрішнього циліндра надходить у міжциліндрову порожнину через перепускний клапан. Конструкція зводить до мінімуму ймовірність утворення суспензії. Двотрубні амортизатори недорогі у виробництві. Подвійні стінки негативно впливають на швидкість охолодження. Виробники вирішують проблему шляхом збільшення об'єму робочої рідини і циліндрів.

    Однотрубний амортизатор складається з корпусу, який одночасно є і робочим циліндром, поршня, штока і газового прошарку. Щоб відокремити робочу рідину від газу, застосовується додатковий рухливий поршень. Через це однотрубна конструкція складніша за двотрубну.

    Однотрубні демпфери краще відводять тепло, мають стабільні робочі характеристики. Але вони поступаються двотрубним амортизаторам у плані ціни та ходу.

    Багато однотрубних амортизаторів монтуються штоком догори. Вони називаються демпферами перевернутого типу. Рішення сприяє зниженню непідресореної маси.

    Як вигідно замовити амортизатори?

    Інтернет-магазин «Vnedorognik» пропонує купити амортизатори на Міцубісі Паджеро Спорт 3 в будь-яких варіаціях:

    • газомасляні для повсякденної експлуатації;
    • однотрубні для їзди серйозним бездоріжжям;
    • двотрубні для автомобілів зі збільшеним кліренсом тощо.

    Зручний каталог дозволяє підібрати оптимальні деталі самостійно. Але в будь-який момент відвідувач магазину може звернутися за консультацією до фахівця - через чат, телефоном.

    Пряма співпраця з багатьма виробниками комплектуючих позитивно позначається на кінцевій ціні. У каталозі є амортизатори з різним ступенем ліфта. Додатково доступні до замовлення захисні елементи, комплектуючі для обслуговування.

    На вибір інтернет-магазин пропонує кілька служб доставки і зручні варіанти оплати.