![]() | ||
| Артикул | OMESD32 | |
| Розташування | Передні | |
| Виконання | Двотрубний | |
| Вид | Газомасляний |
Оновлено: 19.02.2025
| Артикул | OMESD32 |
| Бренд | OLD MAN EMU |
| Характеристики | |
|---|---|
| Розташування | Передні |
| Вид | Газомасляний |
| Конструкція | Демпфер |
| Виконання | Двотрубний |
| Специфікація | Підсилені |
| Розмір у розтисненому стані | 680мм; |
| Розмір у стисненому стані | 440мм; |
| Марка | Модель | Рік випуску від | Рік випуску до |
|---|---|---|---|
| LAND ROVER | Defender I 90, 110 (L316) | 1983 | 2016 |
| LAND ROVER | Defender I Pickup 130 (L316) | 1990 | 2016 |
У позашляковиків Land Rover Defender іноді трапляється ефект резонансних коливань передніх коліс (відомий як "ефект Шиммі"). Це викликає некомфортні відчуття у водія, тому що при поїздці кермо починає "вилітати" навіть з досить міцної хватки рук. Коли на машину інстальовані ще й колеса зі збільшеним діаметром на дисках без вильоту назовні, то до цього, ймовірно, додасться рульова віддача при контакті колеса навіть з незначним каменем.
Для захисту від подібних ситуацій і поліпшення контролю був розроблений рульовий демпфер компанією OME. Суть його функціонування - в зменшенні ефекту вібрації і стабілізований рульової зворотного зв'язку.
Особливості агрегату:
Переглянути всі демпфери. Повернутись в загальну категорію - посилені запчастини.
100% гарантійне обслуговування
Термін гарантії для кожного товару індивідуальний
Протягом 14 днів: нового, неактивованого товару належної якості
Замовлення відправлене, чекайте на дзвінок
Ви вже замовили дзвінок спеціаліста для цього товару
Вкажіть коректний номер телефону за шаблоном
