Опорні колеса для легкових прицеп
Складність при користуванні завантаженим причепом проблема багатьох. Адже не завжди є можливість відразу під'єднати причіп до автомобіля. А в разі необхідності не планової зупинки у вас виникла потреба від'єднати легковий причіп, а він навантажений і це досить таки складно зробити.
Для вирішення такої проблеми існує досить зручний пристрій - опорне колесо. Встановлення цієї деталі полегшить всі маніпуляції з причепом чи то завантаженим, чи ні.
Для чого потрібне опорне колесо?
Якщо ви вже придбали собі причіп, то й укомплектувати його потрібно відповідно, що не виникло ускладнень у роботі з ним. Тим паче, коли ви плануєте регулярно користуватися даним видом техніки, вам просто необхідно встановити опорне колесо для прицепа. Тоді ви полегшити собі значку кількість роботи з тяговим пристроєм.
- Стане простіше і легше переміщати прицеп - уже не потрібно прикладати велику кількість зусиль для перетягування, навіть пустого прицепа (300-500 кг) на кілька метрів до автомобіля.
- Не потрібно піднімати дишло при під'єднані до фаркопа - це можна зробити за допомогою колеса опорного, яке можн арегулювати н анеохідну висоту і з легкістю виконувати усі маніпуляції.
- Закріплення замка на фаркопі авто - коли вільні обидві руки і не потрібно тримати піднятим дишло, то й встановити замок на кулю фаркопа і замкнути стає простіше-простого.
- Захищає від поломки замок, раму та водія від травмування. Інколи трапляється, що не можливо відразу закріпити замок, чи просто відєднався причіп і починає падати, а поряд ваша нога і травма забезпечена. Опорне колесо не дозволяє впасти обірвавшомуся дишлу з замком.
Особливості вибору опорного колеса
Перш ніж купити опорне колесо, необхідно розібратися з його технічним функціоналом, чи точно саме це колесо підійде до вашого легкового причепа. За методом функціональної роботи розрізняють три типи таких комплектуючих:
- автоматичні - зручні тим, що немає необхідності кожного разу встановлювати і знімати його, тому що можна лише акуратно загорнути в сторону і встановити паралельно дишлу.
- механічні - встановлюються і регулюються вручну;
- гвинтові - полегшують виставляти необхідну висоту за допомогою гвинта.
Гума на колесах теж буває різною, а точніше двох варіантів. І використовують досить часто оба варіанти.
- Цільна гума - товста і цупка, але не боїться ні каменів, ні пошкоджень.
- Пневматична - камерна або безкамерка досить м’яка і може отримати пошкодження у вигляді проколу від потрапляння на гостре каміння, а далі потребуватиме ремонту.
Диски для таких опорних пристроїв виготовляють з двох різних матеріалів, які не завжди впевнено витримують навантаження.
- Пластикові диски для опорних коліс хоч і легкі, проте крихкі, дуже часто піддаються зовнішнім пошкодженням.
- Сталеві в свою чергу важчі, а витримати можуть більше і експлуатаційний період у них довший, значно довший.
Ще один важливий елемент вибору опорного колеса - це вантажкепідйомність. Здебільшого опорні колеса здатні витримати вагу від 300 кг до 1500 кг.