Гальмівні системи banner
Головна Посилені з/ч Гальмівні системи

Гальмівні системи

Фільтри
← Назад
Сортувати:
На сторінці:
Filters
Зберегти у PDF
Підготовка файлу...
Гальмівні системи від до
У такому діапазоні немає товарів.

    Гальмівна система на позашляховиках

    Гальмівна система на позашляховиках призначена для двох споріднених функцій: перша - уповільнення автомобіля аж до повної зупинки і підтримки швидкості в заданих межах (наприклад, при спуску), друга - це утримання в установленому стані.

    Гальмівні системи на позашляховика

    Виділяють наступні види гальмівних систем:

    1. Робоча - зменшує швидкість і здійснює швидку зупинку транспортного засобу.
    2. Запасна - застосовується, як правило, при відмові попередньої системи.
    3. Стояночна - застосовується для довгострокового утримання авто на одному місці.

    Важливо! Слід зауважити, що на максимальне значення гальмівної сили впливають як навантаження, можливості пристрою, так і коефіцієнт зчеплення з дорогою. Якщо всі задані умови рівні - ефективність буде залежати від особливостей конструкції механізмів, які виробляють гальмування авто.

    Також, розрізняють два типи гальмівного механізму - барабанний і дисковий. Розглянемо всі «плюси» і «мінуси» кожного з них.

    Барабанна гальмівна система

    Даний механізм складається з обертових і нерухомих частин. Перші представляє гальмівний барабан (диск), другі - гальмівні колодки або стрічки.

    Гальмівний барабанний механізм

    Переваги:

    • Добре захищені від бруду;
    • Вагоме гальмівне зусилля;
    • Ресурс набагато вищий, ніж в дискових механізмах (до 120 тис. км);
    • Проста конструкція;
    • Демократична ціна.

    Недоліки:

    • Нестійкий коефіцієнт тертя колодок;
    • Погано вентилюються і часто перегріваються;
    • Спрацьовують повільніше дискових;
    • Колодки стираються нерівномірно;
    • Значні габарити і вага вузлів;
    • Колодки прослизають по барабану через пил з фрикційних накладок, що погіршує зчеплення і збільшує гальмівний шлях;
    • Складно відстежувати стан вузлів.

    Дискова гальмівна система

    Дискові гальмівні механізми більш ефективні, ніж більшість барабанних. Вони мають досить просту конструкцію, основними складовими частинами якої є обертовий гальмівний диск, дві нерухомі колодки, супорт і робочі циліндри.

    Гальмівний дисковий механізм

    Переваги дискових механізмів:

    • Легкі і компактні;
    • Високий ККД і швидкий відгук;
    • Добре вентилюються і рідко перегріваються;
    • На відміну від барабанних - рідше закисают та іржавіють;
    • Колодки не так чутливі до перепадів температур і рівня вологості;
    • Проста заміна колодок;
    • Простіше перевіряти і стежити за станом вузлів.

    Недоліки:

    • Недостатній захист від бруду;
    • Ресурс нижче, ніж в барабанних механізмах (до 80 тис. км);
    • Невеликий запас ходу колодок (не більше 30 тис. км);
    • Складніше приєднати механізм ручного гальма, ніж до барабанних;
    • Висока ціна.

    Важливо! Здійснювати перевірку гальмівної системи необхідно кожні 10 000 кілометрів пробігу, звертаючи увагу на те, не скриплять чи гальма і чи плавно відбувається процес гальмування.

    Vnedorognik.ua надає широкий вибір гальмівних систем від різних виробників. У нашому інтернет-магазині Ви можете не тільки купити гальма для позашляховиків, але і вибрати будь-які інші запчастини для свого автомобіля.

    Дізнавайтеся про нові акції першими!