Гальмівні системи banner Гальмівні системи mobile banner

Гальмівні системи

Видалити фільтри
Сортувати:
На сторінці:
Filters
Відправити:
Показати ще
14 товарів

Гальмівна система на позашляховиках

Гальмівна система на позашляховиках призначена для двох споріднених функцій: перша - уповільнення автомобіля аж до повної зупинки і підтримки швидкості в заданих межах (наприклад, при спуску), друга - це утримання в установленому стані.

Гальмівні системи на позашляховика

Виділяють наступні види гальмівних систем:

  1. Робоча - зменшує швидкість і здійснює швидку зупинку транспортного засобу.
  2. Запасна - застосовується, як правило, при відмові попередньої системи.
  3. Стояночна - застосовується для довгострокового утримання авто на одному місці.

Важливо! Слід зауважити, що на максимальне значення гальмівної сили впливають як навантаження, можливості пристрою, так і коефіцієнт зчеплення з дорогою. Якщо всі задані умови рівні - ефективність буде залежати від особливостей конструкції механізмів, які виробляють гальмування авто.

Також, розрізняють два типи гальмівного механізму - барабанний і дисковий. Розглянемо всі «плюси» і «мінуси» кожного з них.

Барабанна гальмівна система

Даний механізм складається з обертових і нерухомих частин. Перші представляє гальмівний барабан (диск), другі - гальмівні колодки або стрічки.

Гальмівний барабанний механізм

Переваги:

  • Добре захищені від бруду;
  • Вагоме гальмівне зусилля;
  • Ресурс набагато вищий, ніж в дискових механізмах (до 120 тис. км);
  • Проста конструкція;
  • Демократична ціна.

Недоліки:

  • Нестійкий коефіцієнт тертя колодок;
  • Погано вентилюються і часто перегріваються;
  • Спрацьовують повільніше дискових;
  • Колодки стираються нерівномірно;
  • Значні габарити і вага вузлів;
  • Колодки прослизають по барабану через пил з фрикційних накладок, що погіршує зчеплення і збільшує гальмівний шлях;
  • Складно відстежувати стан вузлів.

Дискова гальмівна система

Дискові гальмівні механізми більш ефективні, ніж більшість барабанних. Вони мають досить просту конструкцію, основними складовими частинами якої є обертовий гальмівний диск, дві нерухомі колодки, супорт і робочі циліндри.

Гальмівний дисковий механізм

Переваги дискових механізмів:

  • Легкі і компактні;
  • Високий ККД і швидкий відгук;
  • Добре вентилюються і рідко перегріваються;
  • На відміну від барабанних - рідше закисают та іржавіють;
  • Колодки не так чутливі до перепадів температур і рівня вологості;
  • Проста заміна колодок;
  • Простіше перевіряти і стежити за станом вузлів.

Недоліки:

  • Недостатній захист від бруду;
  • Ресурс нижче, ніж в барабанних механізмах (до 80 тис. км);
  • Невеликий запас ходу колодок (не більше 30 тис. км);
  • Складніше приєднати механізм ручного гальма, ніж до барабанних;
  • Висока ціна.

Важливо! Здійснювати перевірку гальмівної системи необхідно кожні 10 000 кілометрів пробігу, звертаючи увагу на те, не скриплять чи гальма і чи плавно відбувається процес гальмування.

Vnedorognik.ua надає широкий вибір гальмівних систем від різних виробників. У нашому інтернет-магазині Ви можете не тільки купити гальма для позашляховиків, але і вибрати будь-які інші запчастини для свого автомобіля.