Стійкою тенденцією останніх років у світі любителів авто стає придбання позашляховиків. Примітно, що деякі моделі даного сегмента цінуються досить високо, попит є не тільки на вітчизняні автомобілі. Пояснити таку популярність досить просто: досить солідні зовні машини відмінно показують себе в умовах бездоріжжя, але мають властивість періодично виходити з ладу.
Однак при цьому варто відзначити і деякі недоліки таких авто, які, в першу чергу, стосуються тих моделей, які не мають відключення переднього приводу. Проте, і в відключаються варіантах також можна спостерігати перевантаженість моста. І оскільки вони крутяться вхолосту, то це значно збільшує знос багатьох вузлів. Для ефективного усунення такої проблеми будуть потрібні так звані колісні хаби, друге їх назва - тріскачки або муфта вільного ходу, що дозволяє провести відключення і служить для включення переднього моста.
Багатьох початківців водіїв цікавить питання, для чого потрібно хаб. Така конструкція, що з'явилася вперше на армійських джипах в 50-х роках минулого століття, стала вдалим рішенням, дозволяючи вимикати колесо від півосі.
Суть роботи хаба полягає в наступному: всередині здійснюється з'єднання з віссю машини, зовні - з маточиною. Перемикаючи важіль на «lock», водій підключає до конструкції передній міст. Не менш затребувана і конструкція хаба формату Е 22, AVM, купити яку не складе труднощів на нашому сайті за доступною ціною.
На сьогоднішній день ці муфти доступні автовласникам в деяких модифікаціях, тому купити їх можна в наступному вигляді:
• ручні - для їх повноцінної роботи водій повинен вийти з салону авто: незважаючи на невеликий дискомфорт, така система є більш надійною і довговічною;
• автоматичний хаб - ці пристрої спочатку монтуються виробниками на заводах, автоматичні моделі більш зручні в користуванні, але деталі в автомобілі при них зношуються швидше;
• вакуумні - такі механічні мости відрізняються кращим досконалістю в порівнянні з попередніми варіантами, але при порушенні герметичності сальників або трубок дуже скоро виходять з ладу.
Ті, хто вже користується цим пристосуванням, змогли оцінити переваги хабів. До речі кажучи, Вольво Лапландер - це, свого роду, знаменитий позашляховик, адже саме на нього були встановлені найперші варіанти муфт.
Як тільки проводиться установка хаба на колеса, можна практично відразу помітити збільшення ресурсу деталей машини. Крім того, в рази збільшується накат і розгін на будь-якої моделі авто. Одночасно з цим багато в чому зменшується тертя при ході такого хаб автомобіля накатом. Не менш важливим є також і потенціал для економії палива - колісний хаб економить приблизно 1 літр на 100 км шляху.
Якщо говорити про недоліки, то трещотка переднього моста не дозволяє в'їжджати на занадто крутий бордюр. Також досить складно використовувати ручний (механічний) колісний хаб на автомобілях при пересуванні по трасі, де часто зустрічаються ділянки зі снігом: щоб купити такий виріб в Україні, досить звернутися в нашу компанію - ми пояснимо принцип роботи комплектує і запропонуємо найкращі ціни по Києву і всій країні.
Знайти все необхідне для безпечної експлуатації автомобіля і підібрати всі комплектуючі ви можете за допомогою інтернет-магазину автомобільних аксесуарів і тюнінгу Vnedorognik. Ціна та інша інформація про реалізованої продукції в повному обсязі розташовується на сайті. Незважаючи на те, що нашим клієнтом є вся Україна, і доставка здійснюється в Київ та інші міста, ми також забезпечуємо відправку замовлень за межі нашої країни. Якщо виникли питання або проблеми з замовленням, наші менеджери завжди готові відповісти на всі і вирішити спірні ситуації.