Багато років на ринку заряджених повнорозмірних пікапів домінує Раптор. Цього разу японський автогігант планує відвоювати сегмент потужних повнопривідних автомобілів у Ford та Chevrolet, що лідирують зараз. До речі, навіть на локальному ринку у них виникає нова небезпека в особі Dodge. Але спочатку давайте розберемося з Тойота.
Пікап Toyota Tundra 2022 являє собою вже 3 покоління (ХК70), що вийшло на ринок зовсім недавно. Це означає, що у нього є всі сучасні опції, які потрібні покупцям найближчим часом. Тепер виробник вирішив випускати не тільки преміум комплектації, а й потужніші. У даній модифікації поки що немає назви, але оскільки вона збирає відібрати пальму першості у Форда, можна припустити, що потужність двигуна у Тундри становитиме більше 450 к.с.
Фанати бренду можуть заявити що є Tundra TRD Pro - офроуд версія пікапа з упором на прохідність. Але хоч у неї і виражений агресивний дизайн, колеса та змінена підвіска, силові агрегати не відрізняються від стандартних версій. А для Раптора 2022 потрібно щось більше, ніж інша зовнішність і налаштування підвіски.
Тойота Тундра 2022 року має 2 досить потужні двигуни:
- Твін-турбо V6 на 3,5 літра та 389 л.с.
- Гібридний V6 i-Force Max, потужністю 437 л.с.
Виходячи з цього, можна припустити, що компанії варто трохи збільшити потужність для повноцінної конкуренції з Ford F150 Raptor 2022.
Про зовнішній вигляд виробник натякнув у листопаді минулого року, показавши на виставці TRD Desert Chase Tundra. Він виділявся кованими дисками на 18 дюймів, додатково оптикою, 37-дюймовою гумою, довгохідною посиленою підвіскою та тією самою гібридною установкою на 437 кінських сил. Інформації про дату презентації на даний момент немає, але компанія не затягуватиме з випуском, враховуючи поточні обставини та зростаючу конкуренцію у цій ніші.