Компанія Dacia представила один із найрадикальніших прототипів, які коли-небудь бачила автомобільна промисловість. Компанія взяла ідею "менше - значить більше" та суттєво розвинула її.
Отже, ні дверей, ні вікон - кому вони потрібні? Замість даху - багажник, адже і цього достатньо. Кому потрібні дві фари, коли достатньо однієї? Повітряні шини? Це вже минуле століття, не потрібно!
У процесі видалення непотрібних, на думку Dacia, деталей, компанія створила ідеальний позашляховий баггі. Абсолютна перлина пригодницького автомобіля, який завдяки своїм неіснуючим звісам та величезним шинам без повітря може проїхати практично скрізь.
Отже, що ж ви отримуєте, якщо більшість речей відсутня? Ви маєте два сидіння з відповідними ременями безпеки і приховану фішку. Це, мабуть, найрозумніша річ, яка коли-небудь була на позашляховику - реальному чи прототипі. Чохли сидінь можна легко зняти і використовувати як спальні мішки. Геніально.
Ви отримуєте місце для вашого телефону, який потім керує всією навігацією та інформаційно-розважальною системою. Ви отримуєте розумний, знімний, гігантський акумулятор, який може живити ваш кемпінг і всі електричні пристрої, які вам вдасться взяти з собою в поїздку.
Єдина фара на автомобілі знімна, тож ви можете використовувати її для освітлення туристичної стежки або чого завгодно, що вам потрібно освітити посеред ночі. Є розумний тримач для пляшок, який служить вішалкою для всіляких речей і має власну назву - YouClip.
Автомобіль являє собою набір експериментів з новими матеріалами. Наприклад, кілька кузовних панелей, якими оснащений Manifesto, на 20 відсотків складаються з переробленого пластику. Тканина на сидіннях - новий технологічний матеріал, що легко чиститься, міцніший за актуальні тканини і скоро замінить їх у серійних автомобілях Dacia.
Багажник на даху Manifesto - це невелика модернізація існуючих багатоцільових багажників на дах, доступних для Sandero, Jogger або Stepway. Боковини розкладаються і не дають переміщатися перевозимому предмету, а також служать точками кріплення. Коли вони не потрібні - все складається, як шафа з IKEA.
Щоб зробити Manifesto ідеальним позашляховим інструментом, Dacia оснастила його лебідкою. Задня частина авто розкладається і перетворюється на стіл або верстак. Весь автомобіль, очевидно, легший і відчутно ефективніший за будь-який наявний на ринку електромобіль. Але, на жаль, компанія не має наміру виробляти Manifesto навіть обмеженим тиражем. Проте, матеріали і рішення, використані в ньому, потраплять у серійні автомобілі.
Наприклад, композит із переробленого пластику використовуватимуть у наступному поколінні Duster. Міцніші тканини замінять використовувані зараз, а багажник на даху стане опцією для багатьох моделей. Трохи шкода, що ми не зможемо купити Manifesto, але все ж - спасибі Dacia за те, що продовжує експериментувати.