Гальмівні колодки грають дуже велику роль у вашій безпеці, так що при виборі цього компонента варто приділити більше уваги щоб встановити колодки на прадо 150 хорошої якості.
На ринку зараз ви побачите величезний асортимент з безлічі варіантів від різних виробників, і зрозуміти які гальмівні колодки toyota land cruiser prado 150 будуть краще, а які брати не варто, може бути вельми непростим завданням. Але давайте розберемося з ними детальніше, може бути вибір і не настільки складний?

Ці деталі виробляються з фрикційного матеріалу та металевої пластини. Залежно від технології та компанії-виробника, склад фрикціонів може значно відрізнятися й включати в себе багато різних компонентів для поліпшення характеристик деталі. Основу ж складають оксиди металів, графітний пил та замінник азбесту. Всі ці речовини з'єднуються за допомогою стійкої до високих температур смоли. Залежно від складових та співвідношення між ними, гальмівні колодки можна розділити на 4 основні види.

Перші складаються в основному (до 65%) з чорного чи кольорового металу, змішаного з графітом і неорганічними наповнювачами. Їх головна перевага − здатність тримати високі навантаження. Вони мають відмінну ефективність гальмування та добре відводять тепло, але виділяють при цьому багато пилу і сильно зношують як механізми, так і диск, так як занадто тверді. Також варто згадати що вони досить гучні й чутливі до низьких температур.
Органічні колодки виробляють з таких матеріалів як скловолокно, терефталамід, вуглець або кевлар, а також з невеликим додаванням металу (до 15%). Вони м'які й тихі, а значить добре підійдуть для щоденного використання. Недоліками цього виду є швидкий знос та втрата властивостей в екстремальних умовах використання.
Низькометалеві − це середній варіант як щодо компонентного складу (до 35% металу / до 65% органіки), так і за властивостями між органічними та напівметалевими видами.
Керамічні гальмівні колодки є найдорожчими, але в той же час мають кращі показники при інтенсивному використанні. Виходячи з їх назви, при виробництві використовуються керамічні волокна, а також можуть додаватися кольорові метали чи синтетичний каучук в якості наповнювача. Такі рішення забезпечить стабільні показники роботи в практично будь-яких умовах. Вони менше стираються та не сильно піддають зносу гальмівний диск. При агресивному стилі водіння, такі колодки прадо 150 стануть найкращим вибором.
Крім матеріалу виготовлення варто звернути увагу і на цей параметр, так як він визначає стандарт та якість виконання. Вони діляться на 3 наступні категорії:

В першу чергу це робоча температура. Якщо ви пересуваєтесь не агресивно, то не варто купувати варіанти зі значеннями 800+, так як вони коштують значно дорожче й не будуть працювати при низькій температурі. Їх потрібно розігріти до 100-150 градусів для отримання заявленого коефіцієнта тертя, що в міських умовах буде важко зробити. Найкраще для міста та спокійної їзди брати рішення зі значеннями робочої температури 300+.
Інший показник − коефіцієнт тертя. Перша категорія та спортивні моделі мають значення від 0,5 од., Тоді як аналоги − 0,25-0,4 од. Тут також не варто гнатися за великим числом, а вибирати потрібний варіант, виходячи від умов експлуатації.
Головне при виборі − убезпечити себе від придбання підробки, яких на ринку дуже багато зараз. Не варто вестися на низьку ціну й аналогічні показники в характеристиках товарів, які сильно відрізняються за якістю. Такі колодки можуть бути підробками з неякісними фрикційними сумішами та не відповідати заявленим характеристикам, а це значить, що вони не забезпечать ефективну роботу гальмівної системи.

На Vnedorognik ми зібрали тільки якісні задні й передні гальмівні колодки прадо 150 за хорошими цінами. Ми поставляємо гальмівні колодки від Brembo, JAOS, HAWK і Terrain Tamer − компаній з відмінною репутацією та високою якістю продукції. Вибираючи у нас, ви отримаєте швидку доставку й відмінну підтримку, фахівці якої завжди раді допомогти та підказати оптимальні гальмівні колодки на прадо 150.