Ефективність гальмівної системи позашляховика безпосередньо пов'язана з коефіцієнтом тертя колодок, що використовуються. Він залежить від матеріалу, з якого виготовлений фрикційний шар. Кожен виробник використовує склад своєї розробки. Гальмівні колодки Тойота Хайлендер 2014 бувають органічними, напівметалевими та керамічними.
Органічні колодки роблять із кевларових волокон, смол та вуглецю. Їхні плюси:
Основним недоліком виступає чорний пил, який утворюється при стиранні фрикційного шару. Сюди належить довговічність. Середній термін служби становить 15 тис км.
Напівметалеві гальмівні колодки Хайлендер 2011 містять 30-65% сталі і міді. Решту займають неорганічні компоненти, графіт. Такий склад забезпечує довговічність конструкції та доступну ціну. Серед мінусів – підвищена шумність, прискорене зношування дисків.
Керамічні колодки вважаються найкращими, але й ціна у них відповідна. За міцністю вони можна порівняти зі сталлю. Інші переваги – висока працездатність у різних умовах, довговічність та надійність.
Відповідно до регламенту, заміна колодок має проводитись через кожні 15 тис. км пробігу. Але ця цифра умовна. Міжсервісний інтервал залежить від стилю їзди, якості комплектуючих, умов експлуатації. Якщо автомобіль регулярно використовується для підкорення бездоріжжя, то гальмівні колодки Toyota Хайлендер змінюються частіше. При дбайливій експлуатації дані розхідники здатні прослужити понад 20 тис. км.
Ознаки зношування:
У разі потреби в заміні, рекомендується звернути увагу на каталог інтернет-магазину «Позашляховик». У нас можна купити колодки гальмівні на Хайлендер 2014 за чудовою ціною. У каталозі лише надійні виробники, які випускають деталі спеціально для позашляховиків.