Історія ж марки Hummer йде корінням в 1979 рік. Саме тоді американська армія оголосила тендер на створення тактичного авто, який би виступив в якості альтернативи маленькому джипу серії CJ. Уже через рік - в липні 1980 року - «AM General» почала випробування свого прототипу HMMWV в пустелі в штаті Невада. Відвоювавши протягом наступних 10 місяців контракти у суперників з «General Dynamics» і «Teledyne», прототипи «AM General» отримали путівку в життя. У березні 1983 фірма отримала від американської армії замовлення на виготовлення протягом 5 років 55 000 примірників HMMWV.
Підвищений інтерес публіки до Hummer привів керівництво «AM General» до геніальної думки - випустити цивільну версію автомобіля. Так народився Hummer - один з найбільших позашляховиків в світі.
Військовий HMMWV від цивільного Hummer технічно (якщо не брати до уваги, звичайно, броні, кріплень для установки кулемета, різноманітних засобів зв'язку і т. д.) в цілому майже не відрізнявся - на обидва позашляховика встановлювали 6,5-літровий турбодизель з обертовим моментом в 583 нм., незалежну підвіску всіх чотирьох коліс, унікальну систему повного приводу і стандартну трьох- і рідше чотириступінчасту коробку передач. Істотні відмінності спостерігалися усередині салону - дорогий позашляховик не міг бути таким аскетичним, як його військовий попередник, який створювався виключно як функціональний транспортний засіб. Саме тому дизайнери концерну GM ( «AM General» входить до складу компанії з кінця 90-х років минулого століття) серйозно переробили нутрощі цивільного Hummer.