На американському ринку в період з 1961 до 1980 року користувався популярністю позашляховик з ім'ям Scout від компанії International Harvester. Його суворий і водночас відомий дизайн підкорив багатьох покупців і зміг створити імідж на ринку США. Цією репутацією хоче скористатися найбільший німецький виробник. У 2020 році вони опосередковано отримали права на ім'я "Scout" через свій комерційний підрозділ.
Крутий позашляховик із сімдесятих повинен буде посилити позиції на американському ринку та скласти конкуренцію електропікапам та джипам на території США. На одному із заходів, раніше цього року, операційний директор Volkswagen of America (Йохан Де Нісшен) висловився, що VW всерйоз планує можливість перезапуску цього бренду.
Крім цього, в мережі вже є анонси 2 електричних моделей - пікапа та класичного позашляховика. Але оскільки офіційних зображень від компанії поки немає, один із авторитетних порталів TopElectricSUV підготував кілька ескізів із можливою зовнішністю моделей відродженого бренду.
Вони повинні отримати більшість функцій доступних у конкурентів, включаючи зарядку від сонячних батарей, керовані задні колеса, підвіску, що регулюється, технологію V2L (здатність заряджатися від іншого електромобіля). За неофіційними даними, німці планують випускати до 600 тисяч Скаутів на рік. Перші прототипи мають з'явитися 2024 року, тоді як серійне виробництво стартує не раніше 2026-го.