Наступна генерація популярного в Європі пікапа від VW наразі проходить тестування, іноді з'являючись на шпигунських фото в камуфляжі. Нагадаємо, що завдяки угоді про співпрацю з Ford, підписаною в 2020 році, компанії домовилися про спільну розробку автомобілів, першими з яких стануть нещодавно представлені Ranger та Amarok. Вони побудовані на єдиній платформі, але VW стверджує, що їхній пікап не буде повною копією Рейнджера. Крім цього, керівник відділу дизайну підрозділу Volkswagen Commercial Vehicles – Альберт-Іоганн Кірцінгер нещодавно натякнув про «козиря в рукаві» на своїй сторінці в LinkedIn.
Два автомобільні гіганти планують спільну розробку та використання технологій автономного водіння, а також автомобільних платформ для майбутніх електрокарів та комерційного транспорту. І однією з перших спільних моделей став Ranger 5 покоління та ще не анонсований Amarok 2022 року. Німецький виробник стверджує що наступний Амарок буде чимось більшим ніж фейс-ліфтинг Рейнджера. Незважаючи на тісне співробітництво при розробці єдиної платформи, інженери Volkswagen гарантують, що їх модель буде повністю відповідати концепції DNA, за якою перероблені деякі новинки компанії.
Незважаючи на такий же як у Рейнджера силует, Амарок 2022 матиме іншу передню та задню частину. Також буде перероблено інтер'єр для адаптації бачення Volkswagen. Автовиробник поки не показував зображень цього автомобіля, але незалежний дизайнер Sascha Thilmany представив своє бачення. Його зображення були використані у цій новині.
Експерти вважають, що саме німці змогли вплинути на рішення Ford використовувати 3,0-літровий турбодизельний V6 Power Stroke, оскільки покупці актуального Amarok часто віддають перевагу саме версії з турбованим дизельним V6. Він, до речі, видає 258 л. і 580 Нм крутного моменту. Крім V-подібної шістки, Амарок буде доступний з дволітровим чотирициліндровим турбодвигуном і бітурбованим дизелем такого ж об'єму, що видає 213 кВт і 500 Нм. Крім силових агрегатів, новий пікап від Volkswagen повинен отримати постійний повний привід, доступний зараз як опція для Рейнджера.
Крім цього, Амарок 2022 отримає багато вигоди від «братства» з Ranger, так як йому буде доступний великий список технологій безпеки американського побратима.
Не виключено що «козирем» новинки VW стане повністю електрифікована силова установка, що робить Амарок першим середньорозмірним електропікапом, адже компанія зробила ставку на електрокари й активно розвиває цей напрямок.