Новий Nissan Patrol сьомого покоління офіційно дебютував в Абу-Дабі. Автомобіль замінить на конвеєрі модель Y62, яка випускається з 2010 року і за цей час пережила два рестайлінги.
Фанати марки Nissan нарешті отримали сучасний позашляховик, який зможе скласти серйозну конкуренцію Toyota Land Cruiser 300.
Технічні характеристики Nissan Patrol Y63
Автомобіль побудований на повністю новій платформі. Завдяки цьому інженерам вдалося збільшити жорсткість кузова на 25 %, що важливо для хорошої керованості та стабільності. Колісна база залишилася як у шостого покоління — 3075 мм. А ось габарити кузова трохи зросли. Y63 на 35 мм довший і на 35 мм ширший.
Позашляхові можливості Patrol, як і раніше, на високому рівні, як і личить цій моделі. Він оснащується повним приводом зі знижувальною передачею. Блокування заднього диференціала в цьому поколінні стало електронним.
Підвіска тепер пневматична адаптивна навіть у базовій комплектації. Вона має 6 режимів для різних типів покриттів і може змінювати дорожній просвіт у діапазоні 190–244 мм. У свою чергу підсилювач керма залишився гідравлічним. Він сильніше передає вібрації від дороги на кермо, ніж електричні системи, але при цьому більш зручний на бездоріжжі.
Дизайн
Зовнішність Patrol Y63 повністю відповідає останнім віянням в автомобільному дизайні. Екстер'єр позашляховика став більш футуристичним, брутальним з переважанням незграбних ліній. При цьому новий Ніссан Патруль явно постаралися зробити більш преміальним, впритул наблизившись за цим показником до його дорожчого побратима Infiniti QX80.
Інтер'єр
Салон новинки став просторішим, має багато якісної шкіри, оздоблення рояльним лаком і два 14,3-дюймових тачскріни для приладової панелі та мультимедійної системи. Також водієві доступна проекція інформації на лобове скло.
Аудіосистема нова, складається з 12 динаміків. Для задніх пасажирів передбачено встановлення власних моніторів. Передні сидіння крім електроприводів також можуть мати підігрів, вентиляцію і масаж. Покупцям буде доступна семи- і восьмимісна версія позашляховика.
Силові установки
На жаль для фанатів великих моторів, новий Patrol позбувся кондового 5,6-літрового V8. На старті продажів Y63 під капотом обіцяють два бензинові ДВЗ:
- 3,5-літровий V6 з двома турбінами потужністю 425 к.с. і 700 Н∙м крутного моменту.
- 3,8-літровий атмосферний V6 потужністю 316 к.с. і 386 Н∙м крутного моменту.
Перший варіант значно перевершує старий V8 за своїми характеристиками. При цьому інженери обіцяють, що він на 25 % економічніший за свого попередника. Зі свого боку версія з атмосферним V6 має скромніший вигляд і буде доступна не на всіх ринках. Двигуни працюватимуть у парі з новою 9-ступінчастою АКПП.
Старт продажів
Компанія Nissan робить велику ставку на близькосхідний ринок, оскільки модель Patrol вже багато років користується там величезною популярністю. Власне, з цієї причини і місцем презентації новинки було обрано столицю ОАЕ. Ще одним пріоритетним ринком для них залишаються США. Там повнорозмірні позашляховики Nissan продаються під назвою Armada.
Точних цін на новинку поки що не оголошено, але очікується їх зростання порівняно з попередником. За приблизними оцінками, Nissan Patrol 7 покоління коштуватиме від 65 до 105 тис. доларів, залежно від комплектації.