Через кілька місяців після презентації HiLux GR Sport у Таїланді Японія отримує свою власну версію.
Як і решта моделей GR Sport у лінійці Toyota, HiLux GR Sport не додає жодних додаткових характеристик, це скоріше переважно візуальне оновлення, завдяки бамперам зі зміненими колісними арками, радіаторною решіткою та бамперами, а також новими чорними 18-дюймовими легкосплавними дисками.
У GR Sport використовується аналогічна версія обвісу HiLux Rogue, що продається в Австралії, із загальною шириною 1900 мм, але пофарбована в колір кузова. Центральна частина переднього бампера має більш гладкий вигляд і відповідає колірній гамі в поєднанні з решіткою радіатора TOYOTA, схожою на Land Cruiser GR Sport.
У той час як трансмісія залишається незмінною, інженери Gazoo Racing удосконалили шасі для того щоб поставити «спеціальну підвіску [налаштування], яка покращує реакцію кермового управління та забезпечує рівне, комфортне водіння», - йдеться у перекладеній заяві Toyota Japan.
Як і HiLux Revo GR Sport, представлений для ринку Таїланду в останні місяці, японський HiLux GR Sport отримав:
- новий інтер'єр із синтетичною шкірою та замшею;
- передні спортивні сидіння;
- значки та прилади GR Sport;
- темно-сріблясті акценти у дизайні салону;
- спортивні педалі та підрульові перемикачі.
Компанія Toyota постійно шукає можливості розширення продажів цієї спеціальної лінійки Toyota за рахунок виходу на нові ринки. Чи поставлятиметься Toyota Hilux GR Sport 2022 в Україну, поки що невідомо. На даний момент ця модифікація доступна на ринку Японії.
Для тих, кому потрібна високопродуктивна Toyota GR HiLux, швидше за все, доведеться почекати, поки не з'явиться наступне покоління. Точних дат немає, але швидше за все до 2025 року поточна генерація популярного пікапа від Toyota не застаріє.
Згідно з недавнім звітом із США, HiLux наступного покоління буде ділитися своєю основою з пікапом Toyota Tacoma, що продається в Північній Америці, а це означає, що для глобального ринку може бути запропоновано більшу різноманітність трансмісій.