Фольксваген Амарок першого покоління вже давно вважається легендою у своєму класі. З'явившись на дорогах у 2010 році, цей автомобіль перевернув уявлення масового споживача про пікапи. На противагу класичному образу утилітарної та трохи «дубової» вантажівки бренд Volkswagen запропонував водіям пікап, що має комфортний, практично легковий салон із сучасним оснащенням, приємно поводиться на дорозі та при цьому не боїться бездоріжжя.
Такий підхід сподобався покупцям і підняв планку для всіх конкурентів. Тож сказати, що у фанатів були високі очікування від нового Амарока — нічого не сказати. Чи вдалося їх виправдати? Давайте розбиратися.
Найбільшу кількість суперечок, без сумнівів, викликав той факт, що VW Amarok II розроблений спільно з компанією Ford і побудований на одній платформі з їхнім новим пікапом Ranger. Через це дехто й зовсім вважає новий Амарок просто перелицьованим Рейнджером. І хоча ці моделі дійсно мають чимало спільного, є і помітні відмінності.
Технічні характеристики Volkswagen Amarok II
У наших автосалонах можна зустріти два варіанти двигунів:
- Базовий 2,0-літровий турбодизель потужністю 170 к.с. і обертовим моментом 420 Нм із 6-ступінчастою механічною коробкою передач.
- Версія цього ж двигуна з двома турбінами на 205 к.с. і 500 Нм, яка працює в парі з 10-ступінчастим автоматом.
А ось пікапи з 3,0-літровим дизелем V6, на жаль, в Україні офіційно не продаються. Силові агрегати і трансмісії спільні з Ford Ranger.
Проте автомобіль із 205-сильним мотором має непогані для класу динамічні показники (0–100 км/год за 10,5 сек.) і може впевнено буксирувати причіп до 3,5 тонн, що можна записати в переваги.
На дорозі Amarok демонструє відмінні за мірками пікапів ходові якості. Підвіска ефективно справляється з дрібними нерівностями, а в поворотах автомобіль демонструє хорошу стійкість з мінімальними кренами кузова. За рівнем комфорту він дуже близький до звичайних сучасних позашляховиків. Єдина відмінність у відчуттях тільки в трохи жорсткішій задній осі через ресори, коли вона розвантажена. Але Фольксваген все ще м'якший, ніж, скажімо, Toyota Hilux або той самий Ford Ranger на ресорах.
Також у плюси можна записати хороші гальма. Усі версії Амарока оснащуються дисковими гальмами по колу, що вигідно відрізняє його від Рейнджера. У нього ззаду барабанні у всіх версіях, крім топової.
Екстер'єр і габарити Amarok II
Пікап від VW отримав дуже сучасний дизайн, який також притаманний іншим автомобілям цієї компанії. Порівняно з іншими пікапами він найменше схожий на машину для роботи в полі. Нова оптика заслуговує на похвалу як з точки зору дизайну, так і ефективності. Уже в базі покупцеві доступні світлодіодні фари.
Як і в першому поколінні, Амарок продовжує дотримуватися образу «інтелігента». Проте в технічному плані це все ще дуже утилітарний автомобіль з великими можливостями.
Amarok другого покоління збільшився в довжину на 96 мм порівняно з попередником, що позитивно позначилося на внутрішньому просторі. Ззаду з комфортом можуть розміститися двоє дорослих пасажирів зростом до 180 см. При цьому варіант з однорядною кабіною не пропонується.
Автомобіль має чудову вантажопідйомність в 1,13 тонни. Це один із найкращих показників у класі. А завдяки збільшеній ширині кузова у вантажний відсік легко влазить два європіддони. Для фіксації вантажу передбачені кріпильні кільця, а захист вантажу може бути додатково забезпечений за допомогою кунга, ролета або жорсткої кришки.
Які аксесуари є на новий Амарок
На сьогодні на ринку вже представлено безліч корисних аксесуарів для нового Volkswagen Amarok, які розширюють його функціональність. Серед найбільш популярних:
- кунги;
- ролети;
- додаткове LED освітлення;
- захисні силові бампери;
- вкладиші для захисту вантажного відсіку;
- лебідки.
Ці елементи дають змогу адаптувати пікап під найрізноманітніші завдання — від підкорення важкого бездоріжжя до далеких подорожей і відпочинку.
На оффроуді
Нове покоління Amarok стало ще більш упевненим на бездоріжжі завдяки зменшеним звисам, глибині подолання броду до 800 мм і наявності заднього блокованого диференціала. Також система повного приводу дає змогу розподіляти крутильний момент 50/50 по осях. Звісно, це поступається за ефективністю примусовому блокуванню міжосьового диференціала. Але Амарок точно не почуватиметься безпорадним за межами асфальту і його можливостей більш ніж достатньо для більшості ситуацій на бездоріжжі.
Заслуговує на увагу і поява понижувального ряду в машинах з автоматичною КПП. У минулому поколінні він був доступний тільки на «механіці».
Інтер'єр Amarok 2024
Салон Amarok має спільну основу з Ford, проте німецький бренд постарався зробити свій варіант найбільш преміальним. Volkswagen додав кілька власних деталей, таких як фірмове кермо, унікальні сидіння та елементи оздоблення.
У початковій комплектації автомобіль оснащений камерою заднього виду, передніми і задніми парктроніками, а в дорожчих версіях додається круговий огляд. У більш топових комплектаціях з'являються оздоблення зі штучної шкіри на торпедо і дверях, що створює відчуття преміальності.
Не обійшлося і без спірних моментів. Наприклад, управління клімат-контролем здійснюється через сенсорний екран, що менш зручно порівняно з фізичними кнопками. Сама мультимедійна система, доступна з екранами 10,1 або 12 дюймів (залежно від комплектації), підтримує Apple CarPlay і Android Auto, а також має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс.
Безпека та оснащення
Amarok II отримав високий рейтинг безпеки Euro NCAP. Машина має в салоні дев'ять подушок безпеки, зокрема між водієм і пасажиром. Також варто виділити велику кількість стандартних асистентів водія. Уже в базовій комплектації присутні системи автоматичного екстреного гальмування, розпізнавання дорожніх знаків і допомоги при утриманні смуги. Дорожчі версії оснащуються додатковими функціями, такими як адаптивний круїз-контроль і розширені можливості кругового огляду.
Що в підсумку
Переваги | Недоліки |
Приємний салон, який має більш преміальний вигляд, ніж в інших пікапів; | Дорожчий за конкурентів; |
Задні дискові гальма у всіх комплектаціях; | Багато схожості з більш доступним Ford Ranger; |
Висока вантажопідйомність і просторий кузов; | Незручне управління клімат-контролем; |
Хороша керованість і високий комфорт для свого класу; | Відсутність на Українському ринку вищих комплектацій. |
Великий вибір доп. оснащення та електронних асистентів; | |
Високий рівень безпеки. |
Volkswagen Amarok другого покоління успішно поєднує в собі комфорт, функціональність і стиль, пропонуючи преміальний продукт у класі пікапів. Однак його близька спорідненість із Ford Ranger викликала неоднозначну реакцію у прихильників бренду, особливо з огляду на вищу ціну. Проте Amarok залишається гідним вибором для тих, хто шукає універсальний автомобіль для роботи та відпочинку з якісним інтер'єром і широким набором функцій.