Зміст:
- Що створили профі та скільки це коштує?
- Увесь прайс з цінними оновлення функціоналу Mazda
- З чого почалися оновлення прайс листа та функціоналу?
- Особливості двигунів Mazda BT-50 2020/2021
- Деталі оновлення
19 листопада з'явилося оголошення про те, що Mazda офіційно оприлюднила ціни на BT-50 2022 року, при цьому варіант початкового рівня починається майже з 40 000 доларів.
Що створили профі та скільки це коштує?
Абсолютно нові шасі XS з однією кабіною початкового рівня (4x2) ціною від 38 490 доларів США для покупців ABN - XS у формі Dual Cab (також 4x2) обійдеться вам у 43 490 доларів США, з яких обладнано новий 1,9-літровий дизель .
Потрібно постаратися для того, щоб отримати XS 4x4, з пікапом XS Dual Cab тільки з автоматичним управлінням за ціною 51 490 доларів та це без урахування дорожніх витрат.
Новинкою 2022 року є BT-50 SP - доступний виключно у формі 4x4 з подвійною кабіною, пікап з двигуном об'ємом 3.0 літра буде коштувати 62 990 доларів (з ручним приводом) і 65 990 доларів (з автоматом).
3 - літровий шасі XT з однією кабіною - це певно найдешевший варіант в лінійці повнопривідних автомобілів:
- з ручним управлінням коштує 45 490 доларів;
- автомобіль з автоматичним управлінням - 47 990 доларів.
Друге місце за ціною, проте точно не за якістю посідає флагманський Thunder за ціною 65 990 доларів (ручна) і 68 990 доларів (авто).
Увесь прайс з цінними оновлення функціоналу Mazda
Ціни вказані тільки для покупців ABN (Австралійський ринок):
Корпус, кузов та двигун | Двигун | Коробка передач | Ціна |
Шасі XS з однією кабіною 4X2 | 1.9 л | Автоматична | $ 38 490 |
Шасі XT з однією кабіною 4X2 | 3.0 л | Автоматична | $ 40 490 |
Шасі XT Freestyle з кабіною 4X2 | 3.0 л | Автоматична | $ 43 990 |
Шасі XT з подвійною кабіною 4X2 | 3.0 л | Автоматична | $ 47 490 |
Пікап із подвійною кабіною XS 4X2 | 1.9 л | Автоматична | $ 43 990 |
Пікап XT Dual Cab 4X2 | 3.0 л | Автоматична | $ 45 990 |
Пікап із подвійною кабіною XTR 4X2 | 3.0 л | Автоматична | $ 48 990 |
Шасі XT з однією кабіною 4X4 | 3.0 л | Ручна | $ 45 490 |
Шасі XT з однією кабіною 4X4 | 3.0 л | Автоматична | $ 47 990 |
Шасі з кабіною XT Freestyle 4X4 | 3.0 л | Ручна | $ 48 990 |
Шасі з кабіною XT Freestyle 4X4 | 3.0 л | Автоматична | $ 51 490 |
Шасі XT з подвійною кабіною 4X4 | 3.0 л | Ручна | $ 52 490 |
Шасі XT з подвійною кабіною 4X4 | 3.0 л | Автоматична | $ 54 990 |
Шасі XTR з подвійною кабіною 4X4 | 3.0 л | Автоматична | $ 57 990 |
Пікап із подвійною кабіною XS 4X4 | 1.9 л | Автоматична | $ 51 490 |
Пікап XT із подвійною кабіною 4X4 | 3.0 л | Ручна | $ 50 990 |
Пікап XT із подвійною кабіною 4X4 | 3.0 л | Автоматична | $ 53 490 |
Пікап із подвійною кабіною XTR 4X4 | 3.0 л | Ручна | $ 53 990 |
Пікап із подвійною кабіною XTR 4X4 | 3.0 л | Автоматична | $ 56 490 |
Пікап GT із подвійною кабіною 4X4 | 3.0 л | Ручна | $ 56 990 |
Пікап GT із подвійною кабіною 4X4 | 3.0 л | Автоматична | $ 59 990 |
Пікап SP Dual Cab 4X4 | 3.0 л | Ручна | $ 62 990 |
Пікап SP Dual Cab 4X4 | 3.0 л | Автоматична | $ 65 990 |
Пікап Thunder Dual Cab 4X4 | 3.0 л | Ручна | $ 65 990 |
Пікап Thunder Dual Cab 4X4 | 3.0 л | Автоматична | $ 68 990 |
З чого почалися оновлення прайс листа та функціоналу?
З моменту випуску Mazda BT-50 2020/2021 року вперше пропонується 21 вересня ще одна силова установка, попри широковідомий 3.0 - літровий чотирьох циліндровий турбодизель Isuzu 4JJ3-TCX.
Mazda анонсувала урізаний BT-50 початкового рівня, отримавши назву XS. Це доступні функції в моделях пікапа 4x2 з однією кабіною, пікапа 4x2 з двома кабінами і (що найбільш важливо) пікапа з двома кабінами 4x4.
Незважаючи на популярність всім сподобавшогося двигуна 3.0 літра, що встановлений в моделях BT-50 і Isuzu D-MAX, до складу, як і раніше доступний у більш дорогих специфікаціях. Проте приємно бачити варіант урізаної моделі, націленої безпосередньо на традиційних покупців або техніків, хто шукає щось більш просте та дешевшого варіанту, на кшталт сісти у двомісну кабіну 4х4.
Особливості двигунів Mazda BT-50 2020/2021
Чотирициліндровий турбодизельний двигун Isuzu об'ємом 1.9 л, який розглядається в оновленнях, забезпечує максимальний крутящий момент 110 кВт і 350 Нм, що нижче в порівнянні з 3.0 л двигуном із заявленими показниками в 140 кВт і 450 Нм. Це велике падіння потужності, тому нам дійсно цікаво, наскільки дешевою могла б бути ця модель.
Він також доступний тільки з шестиступінчатою автоматичною коробкою передач і має обмежену буксирувальну здатність до 3 тонн.
Двигун Isuzu RZ4E 1.9L є новим для австралійського ринку, оскільки його походження виходить до його випуску в Таїланді в 2015 році та в Європі в 2016 році. Те, що ми отримуємо в 2021 році, тепер називається RZ4E-TC.
Насправді Австралія являється одним з небагатьох ринків, що б так міцно тримався на 3.0 л 4JJ3-TCX. Все через порівняння з нами, бо нам подобаються двигуни більшої потужності. Знавці та експерти з нетерпінням чекають можливості випробувати BT-50 з двигуном 1.9 л, щоб побачити, як він працює в реальних умовах відповідно до двигуна 3.0 л.
Деталі оновлення
Mazda BT-50 XS матиме характеристики доступного обладнання в нинішній час моделі XT, проте тепер буде оснащуватися 17- дюймовими сталевими колесами. Ця базова модель XS буде відновлюватися регульованим блокуванням заднього диференціала в 4x4, в принципі, як і раніше, що є хорошою перевагою для повноправних водіїв та тих хто їздить по ускладнених дорогах.
Крім анонса моделі XS початкового рівня, Mazda внесла кілька змін у свій модельний ряд BT-50, в тому числі в преміальний BT-50 SP, який тепер знаходиться над моделлю GT. Ці зміни включають в себе такі функції, як:
- чорні та темно-сірі елементи екстер’єру преміум-класу;
- чорні сатинові 18-дюймові колеса;
- відділ салону шкіри з коряги та чорної замші;
- глянцеві чорні розширювачі колеса.
Це топова модель і вона, як раніше, буде оснащуватися турбодизельним двигуном об'ємом 3.0 л, але буде доступна із шестиступенчатою механічною або автоматичною коробкою передач.
Системи безпеки всієї лінії BT-50 також були покращені з додаванням кнопок системи підтримки полос руху. При необхідності цю кнопку можна натиснути, щоб включити стандартні системи підтримки полос руху. Система була розроблена з урахуванням відгуків клієнтів і є платним доповненням.