Які ж вони - найкращі позашляховик 2019? Експерти нашого інтернет-магазину не тільки відповіли на це хвилююче питання, а й підготували детальний огляд двох найбільш популярних всюдиходів. Дана стаття допоможе Вам вирішити, який же позашляховик краще купити для використання як в надзвичайно екстремальних умовах, так і на звичайній трасі.
Land Rover Defender
Хороший позашляховий потенціал і вже "звичні" пропорції відрізняють легендарний Land Rover Defender від безлічі позашляховиків.
Більш сучасний екстер'єр автомобіля підкреслюють своєрідна обробка кузова, 12 варіантів колісних дисків (від 18 до 22 дюйма) і нове захисне покриття на основі поліуретанової плівки.
У другому поколінні позашляховика Defender (L663) немає місця нерозрізним мостам та рамі. Він оснащений новою посиленою платформою D7х і несучою конструкцією кузова, виготовленої з надміцного алюмінію.
Шасі модифікованої моделі витримує до 7 т (хоча заявлене паспортне навантаження становить 900 кг), плюс причіп, масою до 3,5 т. Оновлений Land Rover 2019 представлений в двох моделях – Defender 90 і 110. Колісна база першого становить 2587 мм (102 дюйма), другого – 3022 мм. Величина дорожнього просвіту в стандартному положенні кузова – 216 мм, у позашляховому режимі – 291 мм. Під час навантаження кузов опускається на 50 мм нижче базового рівня.
Важливо! У разі необхідності можна короткочасно підняти авто додатково на 70 мм.
Новий Дефендер отримав кращі в своєму класі показники геометричної прохідності: кут рампи складає 28°, кути в'їзду / з'їзду – 38° і 40°. Постійний повний привід і знижуюча передача – невід'ємні частини Land Defender. Також, за окрему плату можна придбати і блокування заднього диференціала.
Оновлена бортова система Terrain Response має 4 режими домашнього екрану, за допомогою яких можна з легкістю контролювати роботу акселератора, коробки передач, керма, антипробуксовочної системи і т.д. Крім того, система працює і в автоматичному режимі, самостійно визначаючи тип дороги. Не обійшлося і без добре знайомої функції "прозорого капота", реалізованої за допомогою камери і дисплея мультимедійної системи.
На новий Defender встановлені два бензинові і два дизельні двигуни. Бензинову гаму представляє 4–циліндровий мотор P300 і 6–циліндровий P400. Перший видає потужності в 296 к.с., другий – 396 к.с. Різниця в потужності призводить до зміни динамічних характеристик. В цьому випадку, Defender з мотором P300 набирає розгін з місця до 100 км/год за 8,1 секунди, а з мотором P400 – до 100 км/год за 6,4 секунди.
Інтер'єр нового Land Rover істотно відрізняється від свого попередника. На вибір пропонуються 6 рівнів оснащення, проте слід зазначити, що навіть базова комплектація складається з світлодіодних фар, двухзонного клімат–контролю, електрообігріву лобового скла, камер кругового огляду та медіасистеми PIVI PRO.
Мінімальна ціна Land Rover Defender 110 становить 1 млн 400 тисяч гривень, Defender 90 посилання – 1 млн 200 тисяч гривень. До того ж, в 2020 році з'являться спрощені комерційні фургони, вартістю від 1 млн гривень.
Nissan Terra
Nissan Terra побудований на платформі пікапа Navara останнього покоління. Передні двері і крила, а також – панель капота, лобове і передні дверні дзеркала, уніфіковані з пікапом. Однак всі інші деталі кузова, футера – оригінальні.
Nissan Terra відрізняється від свого попередника більш монументальним екстер'єром: більша решітка радіатора, а фари – завужені за рахунок невеликої сходинки. Також, автомобіль оснащений і камерами, які встановлені на радіаторних гратах і під бічними дзеркалами. Зображення виводиться на екран, вбудований в дзеркало заднього виду.
Залежно від комплектації, автомобіль може бути:
- зі світлодіодними фарами і денними ходовими вогнями. При цьому, великим плюсом є хромовані дзеркала заднього виду, обладнані повторювачами повороту;
- з галогеновими фарами без денних ходових вогнів (стандартна комплектація). Дзеркала заднього виду зроблені з нефарбованого пластика.
Позашляховик пропонується з бензиновим мотором Nissan R25 2,5 л від Navara, потужністю в 184 к.с. Забезпечений системою повного приводу з блокуванням диференціалу задньої осі. Трансмісія – уніфікована з пікапом. Коробка передач 6–ступінчаста механічна або 7–ступінчаста гідромеханічна автоматична.
На Nissan Terra встановлені 18–и дюймові колеса, розмірністю 255мм х 60 мм. Колісна база – 2850 мм. Повнорозмірна запаска на диску розташовується знизу авто. Структура задньої підвіски практично така ж, як у Nissan Navara. Однак невелика різниця все ж є: для більш комфортної їзди міст замінений пружиною.
Дизайн інтер'єру Terra майже такий же, що і у Navara. Салон – простий і практичний. Великою перевагою є відсутність перегородки між сидіннями на задньому ряду і наявність комбінованої панелі приладів з рідкокристалічним екраном, що відображає всю інформацію про автомобіль: проміжний пробіг, поточну передачу і зовнішню температуру і т.д.
Підсумок. Вибравши будь-яку з наведених вище моделей, Ви отримаєте не просто транспортний засіб, а справжнього "звіра", який допоможе вибратися з будь-якої непередбаченої ситуації.