Не так давно корейська автокомпанія Hyundai оповістила про випуск нового кроссовера Hyundai Santa Fe з вдосконаленим зовнішнім виглядом і технічним оснащенням.
Вагомих оновлень спіткали передній захист, дворівневі T-образні денні ліхтарі і решітка радіатора, візуально поєднана з ходовими вогнями. Не забули і про корм автомобіля: задні фари об'єднали червоною смугою. Крім цього, вперше для Santa Fe були встановлені 20-дюймові диски.
Чи не позбавили змін і моторну частину авто. Тепер, в комплектацію кросовера входять два двигуни:
перший - дизельний турбований з об'ємом 2,2 літра і потужністю 202 кінських сил;
другий - 2,5-літровий бензиновий, потужністю 281 к.с.
У салоні також відбулися трансформації: змінені консоль і центральний тунель, а замість стандартного важеля коробки передач був встановлений кнопковий пульт, як у Hyundai Palisade. Не обійшлося і без селектора системи Terrain Mode за допомогою якого можна вибрати певний їздовий режим з безлічі присутніх.
Цифрова приладова панель (діагональ -12,3 дюйма) витіснила аналогову, а поверх центральної консолі встановили сенсорний дисплей мультимедійної системи на 26 см.
Технічні параметри рестайлінгового кросовера повністю поки не розкриті. Однак відомо, що оновлений Santa Fe побудований на «новій платформі третього покоління», яку він поділяє між седаном Sonata і кросовером Sorento останніх поколінь.
Архітектура шасі колишня: стійки McPherson спереду і багаторичажка ззаду, але корейці обіцяють знижений центр ваги, інше розташування рульових тяг для кращої керованості і поліпшену шумо- і віброізоляцію.
У Південній Кореї кросовер Hyundai Santa Fe з'явиться вже цього літа, а в Європі - приблизно у вересні нинішнього року.