Індійський автовиробник Mahindra розробляє новий пікап під назвою Global Pik Up. З цією моделлю компанія планує увійти в сегмент дорогих середньорозмірних пікапів і скласти конкуренцію таким бестселерам, як Toyota Hilux, Mitsubishi L200 і Ford Ranger.
Відомо, що пікап створюється на подовженій базі серійного позашляховика Mahindra Scorpio-N другого покоління.
Екстер'єр
Концепт, представлений публіці, має досить нейтральний зовнішній вигляд. В екстер'єрі немає якихось нестандартних епатажних рішень, покликаних насамперед привернути увагу.
Спереду встановлена світлодіодна оптика. Вона має звичну форму всупереч нинішньому тренду на вузькі фари і при цьому не здається старомодною. Дизайнери постаралися додати автомобілю брутальності за допомогою незграбного переднього бампера, а також безлічі аксесуарів для офроуда.
Виставковий екземпляр оснастили великими колесами, силовими порогами, лебідкою, шноркелем, багажником на даху, дугами кузова і LED-балкою. Загалом пікап має дещо консервативний, але приємний вигляд.
Інтер'єр та оснащення
Те саме можна сказати і про салон Global Pik Up. Він майже без змін переочевив зі співплатформенника Scorpio N. По центру розміщений невеликий 7-дюймовий тачкрін с підтримкою Apple CarPlay та Android Auto.
Попри зовнішню простоту, автомобіль матиме гідне оснащення. Творці пікапа обіцяють систему допомоги водієві Level 2 ADAS, яка включає в себе:
- адаптивний круїз контроль,
- утримання в смузі,
- автоматичне аварійне гальмування,
- контроль втоми водія та інші функції.
Також серед опцій буде напівавтоматичне паркування, налаштування поведінки автомобіля під різні дорожні покриття, підтримка мережі 5G.
Технічні особливості
Як і Scorpio N, пікап від Mahindra є рамним автомобілем, має незалежну підвіску спереду і нерозрізний міст ззаду.
Як основний силовий агрегат пропонується турбодизель mHawk на 2,2 літра, який видає 175 к.с. і 400 Нм. Також для деяких ринків планується версія з бензиновим турбомотором mStallion об'ємом 2 літри на 203 к.с. і 380 Нм.
Буде доступно дві трансмісії:
- 6-ступінчаста МКПП;
- 6-ступінчаста АКПП.
Система повного приводу традиційна для багатьох пікапів — з жорстким підключенням передніх коліс, так званий Part-time.
Вихід на ринок
Mahindra планує продавати новий пікап не тільки на внутрішньому індійському ринку, а й на інших континентах. Чим і зумовлене слово Global у назві моделі. У пріоритеті у виробника ринки Австралії, Нової Зеландії, Африки, Південної Америки та Південно-Східної Азії.
Повноцінний запуск новинки в продаж очікується в 2025 році, проте не виключені перенесення. Спочатку на закордонних ринках, а потім у самій Індії.