Корейський автовиробник останнім часом значно розширює лінійку своїх автомобілів, вступаючи у боротьбу за нові для себе сегменти ринку. Інтерес до класу пікапів ми помітили з виставки 2015 року в Детройті, де компанія представила концепт Санта Круз, який, до речі, був досить успішним.
Тепер автовиробник випускає новий Hyundai Santa Cruz з фірмовим дизайном у стилі останнього покоління Tucson. До речі, на його основі він і побудований, а це означає, що покупці можуть розраховувати на подібний список опцій і ціну. Пікап отримав подвійну кабіну, зручну для поїздок з дітьми та досить великий кузов, що забезпечує достатньо місця для розумної кількості багажу або спорядження, а металевий борт забезпечить його безпеку і надійність. Крім того, з цікавих особливостей в Santa Cruz є прихований відсік для зберігання з замком, вбудований в підпілля багажного відділення, аналогічний такому в Honda Ridgeline.
Чотирьохдверний пікап має довжину в 4971 мм, що значно коротше за його найближчих конкурентів в особі Toyota Tacoma та Chevrolet Colorado з їх 5390 і 5403 мм відповідно. Таким чином, в плані розмірів у цього "малого" немає конкурентів. Хоча складно називати його таким, враховуючи довжину, схожу з BMW X7.
Зовні він подібний з останнім Tucson й отримав від нього багато функцій та рішень, включаючи східчасту решітку радіатора з вбудованими денними ходовими вогнями, форму переднього бампера і низько розташовані фари. Збоку можна помітити круглі колісні арки, в які добре вписані 20-дюймові колеса з оригінальним малюнком, що нагадує зірку.
На задньому бампері ви можете помітити сходинки як у Шевроле Колорадо, а також велику вибиту назву моделі, виконану в стилі старих пікапів. Задня оптика виділяється з потоку й виглядає вкрай незвично у порівнянні з конкурентами. У кузові виробник розташував прихований підпіл крім основного простору, де помістився речовий ящик і розетка на 110 Вольт, яка буде вагомим плюсом для багатьох покупців. Але такі приховані місця є і в салоні. Можна відкинути заднє сидіння та отримати доступ до прихованої ніші, розташованої по всій довжині другого ряду.
Інтер'єр також увібрав у себе останні напрацювання та дизайн виробника й виглядає приємно. У базовій комплектації вам доступний 8-дюймовий екран мультимедіа, який задовольняє основні завдання, а за додаткову плату можна встановити збільшений сенсорний екран на 10,3 дюйма. Також з опцій можна отримати шкіряні сидіння з електроприводом та вентиляцією (передніх), люк, адаптивну систему круїз-контролю та функцію дистанційного запуску.
Що стосується силових агрегатів, Hyundai Santa Cruz отримав базовий 2,5-літровий 4-циліндровий рядний двигун на 190 к.с. з 8-ступінчастою АКПП, що працює з переднім приводом, як і в Таксоні 2022 року. У такому виконанні максимальна здатність буксирування заявлена на рівні 3500 фунтів.
Опціонально доступна продуктивніша версія з 2,5-літровою турбочетвіркою на 275 к.с. та 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням та повним приводом. Ця модель зможе буксирувати до 5000 фунтів.
Система повного приводу має міжосьовий диференціал, здатний розподіляти момент по осях залежно від умов та манери їзди водія. З режимів керування є:
- Normal
- Smart
- Sport
Останній може передати до половини моменту на задню вісь, хоча в більшості випадків автомобіль використовуватиме тільки передній привід, забезпечуючи ефективну економію палива.
З інтелектуальних функцій безпеки в цей пікап входить система автоматичного екстреного гальмування з виявленням пішоходів і активним контролем смуги руху, а як опції доступні монітори і камери сліпих зон, а також система кругового огляду.
Випуск перших серійних моделей розпочався у червні 2021 року у штаті Алабама, США. Ціна Santa Cruz 2022 починається від 25200 доларів у базовій версії (SE). На вибір доступні 5 комплектацій (SE, SEL, SEL Activity, SEL Premium та Limited, ціни яких стартують з 25200, 28400, 31650, 36870 та 40900 доларів відповідно).