Зі зростанням популярності пікапів по всьому світу все більше автовиробників звертають увагу на цей сегмент ринку. Ось і південнокорейський гігант Kia не стоїть осторонь і вже скоро представить світу свій перший пікап Tasman. Щоб підігріти інтерес до новинки, компанія випустила 30-секундний відеоролик, який демонструє кадри випробувань пікапа в австралійській пустелі.
Tasman покликаний відвоювати для Kia гідне місце в сегменті середньорозмірних пікапів і посунути в продажах такі автомобілі, як Ford Ranger, Toyota Hilux і Mitsubishi L200.
Дизайн
Виробник показав пікап, покритий строкатою камуфляжною плівкою, яка приховує деякі декоративні елементи. Однак уже зараз можна розгледіти загальний силует Tasman і вигини кузова. Можна з упевненістю сказати, що екстер'єр корейського пікапа сподобається не кожному. Але він точно привертає увагу, запам'ятовується і викликає емоції. Що, ймовірно, і було метою Kia.
Насамперед кидаються в очі шестигранні колісні арки з великими чорними накладками, високий рубаний капот з потужними радіаторними гратами і футуристичні вертикальні фари. Загалом перший пікап Kia має масивний і нарочито брутальний вигляд.
Конструкція та силові агрегати
Ймовірно, Tasman базуватиметься на рамному позашляховику Kia Mohave. Виробник заявляє, що під час проектування нового пікапа було проведено понад півтори тисячі різноманітних тестів і випробувань, щоб зробити Tasman максимально витривалим і надійним.
Як базова силова установка очікується чотирициліндровий дизель CRDi на 2,2 літра, що розвиває 200 к.с. і 441 Нм крутного моменту. Цей мотор можна зустріти в багатьох моделях Kia і Hyundai. Крім того, в арсеналі у виробника є 3-літровий турбодизельний V6.
Також існує інформація про те, що топові версії пікапа оснащуватимуть бітурбованим бензиновим V6 об'ємом 3,5 літра, щоб новинка могла на рівних конкурувати з такими монстрами, як Ford Ranger Raptor.
Вихід на ринок
Повноцінна світова прем'єра пікапа Kia запланована на другу половину 2024 року. А в продаж він вийде в першій половині 2025 року. Спочатку Tasman дебютує на батьківщині в Південній Кореї, а після почнуться продажі в інших країнах. Відомо, що компанія робить велику ставку на ринки Австралії та Південно-Східної Азії. Але не виключена його поява і в Європі.