Одним із поширених видів тюнінгу позашляховика э ліфт підвіски. Збільшення кліренсу позитивно позначається на прохідності, а також надає автомобілю додаткову брутальність. Але тут же постає питання, а якщо буде потрібно використовувати на ліфтованому позашляховику причіп, чи зможе він впоратися із завданням.
Різновиди ліфта підвіски
Існує кілька типів ліфтованої підвіски. Перший варіант - боді-ліфт. Тюнінг передбачає підйом кузова над рамою. Для цього використовуються різні проставки. Вони виготовляються з:
- капролону;
- фторопласту;
- металу та інших матеріалів.
Висота підйому зазвичай варіюється в межах 2-3 дюймів. Проставки дозволено застосовувати тільки за умови задовільної міцності кузова.
Боді-ліфт дозволяє встановлювати на транспортний засіб більші колеса. Також він позитивно позначається на поздовжній прохідності, сприяє збільшенню кутів з'їзду. Такий тюнінг не особливо впливає на здатність автомобіля до буксирування легкового причепа. Роздавальна коробка, мотор, інші важливі вузли залишаються на своїх місцях по відношенню до рами, як і центр ваги.
Якщо кузов позашляховика несучий або вам потрібно поліпшити підвіску автомобіля, то в таких випадках доступний тільки ліфт підвіски. Зазвичай у продажу існують вже готові комплекти посиленої підвіски з ліфтом. Суть такого тюнінгу полягає в установці посилених пружин, амортизаторів. Також може знадобитися заміна штатних тяг, гальмівних шлангів, важелів на подовжені, якщо ліфт більший за 50 мм (2").
З одного боку, такий ліфт дає змогу отримати нові відчуття від водіння, підвищити рівень комфорту. З іншого - спостерігається зміщення центру ваги. Через що ліфтований автомобіль уже не здатний буксирувати такий самий за вагою причіп, як і позашляховик до тюнінгу. Є ризик, що передні колеса втратять контакт із дорожньою поверхнею. Також буксирування здатне призвести до прискореного зносу комплектуючих підвіски.
Існує і третій спосіб ліфтингу, хоча він і не такий поширений, як уже названі методи, зважаючи на досить високу вартість. Підйом виконується за допомогою використання пневматичної підвіски. Її ключова перевага полягає в можливості налаштування рівня ліфта. У разі перевезення вантажу можна вирівняти положення позашляховика по відношенню до дороги до стокового значення і уникнути неприємних наслідків.
Підіб'ємо підсумки
Буксирування легкових причепів автомобілями з ліфтованою підвіскою можливе. Але вдаючись до подібного тюнінгу, потрібно розуміти, що тягнути ту саму вагу, як і в звичайних умовах, не можна. Підвищити безпеку транспортування допоможуть спеціальні пристрої для опускання фаркопа, завдяки яким можливо перемістити центр ваги і попередити підйом передніх коліс.