На Шанхайському автосалоні 2025 року компанія Chery офіційно вивела на світову арену свій новий суббренд HIMLA, який зосередиться виключно на випуску пікапів. Прем’єра викликала неабиякий інтерес серед відвідувачів та експертів, адже автомобіль поєднує у собі сучасний дизайн, позашляхову витривалість і технології нового покоління.

HIMLA одразу позиціонується як самостійний напрям Chery, створений для тих, хто цінує універсальність і силу пікапів. За словами представників компанії, попит на такі авто у світі стабільно зростає: лише у 2024 році глобальні продажі досягли 5,7 млн одиниць, і до 2030 року очікується зростання ринку до 6,3 млн. Саме цей тренд і став рушійною силою для запуску нової марки.
Дизайн і інтер'єр Chery HIMLA
Першою моделлю HIMLA стане середньорозмірний пікап із класичною рамною конструкцією, здатною витримувати інтенсивні навантаження. Автомобіль отримав масивний силует, виразну передню частину з розділеними світлодіодними фарами, алюмінієві захисні накладки та бічні підніжки. Завдяки цим елементам новинка виглядає потужно й водночас сучасно.

Усередині салон відповідає актуальним трендам сегмента пікапів. Центральне місце займає великий сенсорний екран мультимедійної системи, стилістично схожий на Tesla, а також цифрова панель приладів. Інтер’єр прикрашає світла оббивка з фактурою, подібною до шкіри, а задні пасажири отримали власні вентиляційні дефлектори для підвищеного комфорту.

Характеристики Chery HIMLA
Chery офіційно поки не оприлюднила технічних характеристик моделі, але підтвердила використання модульної рами. Очікується, що гамма силових агрегатів включатиме бензинові, дизельні та гібридні мотори. Це дозволить адаптувати пікап до різних ринків і потреб споживачів.

У компанії також повідомили, що HIMLA планується експортувати не лише на внутрішньому ринку Китаю, але й до Європи, Латинської Америки та країн Близького Сходу. Крім середньорозмірної моделі, у майбутньому бренд представить і компактні, і повнорозмірні пікапи, що дозволить сформувати повну лінійку.
Судячи з розмірів вантажного відділення та позиціонування, HIMLA орієнтується на сегмент, де вже багато років домінують такі гравці, як Toyota Hilux, Ford Ranger, Volkswagen Amarok, Mitsubishi Triton, Nissan Navara, Isuzu D-Max, Mazda BT-50 та новий Kia Tasman.

Новий етап для Chery
Вихід HIMLA став справжнім стратегічним кроком для Chery. Якщо раніше компанія асоціювалася насамперед із легковими авто та кросоверами, то тепер вона прагне закріпитися й у сегменті комерційних і позашляхових автомобілів. Презентація на Auto Shanghai супроводжувалася яскравим шоу з інтерактивними демонстраціями та підкреслювала головну ідею — HIMLA має стати символом сили, стилю та практичності.
